Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är inte det en hobby i sig, att titta på andra människors videor om sina hobbies?Olika hobbys kommer och går men cykling består. ;)
LEGO, foto, HiFi, ur, mm., mm. Efter att skaffat sambo och hus blir det inte mycket tid (och pengar) över till hobbys förutom hus och trägård. =)
Tur man kan följa andra med hobbys på youtube mm.
Är inte det en hobby i sig, att titta på andra människors videor om sina hobbies?
Kan möjligen vara den bästa hobbyn. Den näst bästa skulle kunna vara att använda en Shin-Ei fuzz-wah.Min hobby är att digitalisera Jesus And Mary Chain konserter från 1985
hobby
/ˈhɒbi/
noun
noun: hobby; plural noun: hobbies
1.
an activity done regularly in one's leisure time for pleasure.
"her hobbies are reading and gardening"
Så länge det är ett nöje. ;)Som att tar hand om min son.
Så länge det är ett nöje. ;)
Det kan nog användas men skulle inte säga det är så vanligt.En meta-fråga från min sidan: används ordet hobby (fortfarande) regelbundet i Sverige? När jag var en tonåring tyckte jag redan att ordet var gammaldags. Då hörde jag det framförallt på nederländska TV när en okänt person introducerades och presentatören alltid frågades vad hennes hobbys var. Redan då associerade jag order hobby med saker som att samla frimärken (ingenting emot det). Jag skulle inte säga att cykling är min hobby, men kanske borde jag säga det?
Jaha, på TV i Nederländerna? Då är vi båda därifrån.En meta-fråga från min sidan: används ordet hobby (fortfarande) regelbundet i Sverige? När jag var en tonåring tyckte jag redan att ordet var gammaldags. Då hörde jag det framförallt på nederländska TV när en okänt person introducerades och presentatören alltid frågades vad hennes hobbys var. Redan då associerade jag order hobby med saker som att samla frimärken (ingenting emot det). Jag skulle inte säga att cykling är min hobby, men kanske borde jag säga det?
Fortfarande?Jaha, på TV i Nederländerna? Då är vi båda därifrån.
I min upplevelse används ordet hobby flitigt i NL.