Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Appapp, nu drar ni förhastade slutsatser, det är inte alls säkert den är till salu utan det är bara en intressekoll.
Mission accomplished.Och ett inbjudan till att diskutera priset.
Mission accomplished.
Ointresserad av priset.Ja, men har vi nu också koll på intressen?
Starta en kommunikation så brukar det visa sig vad det är för tomte.Hur tänker ni kring att handla från nya medlemmar utan inlägg och utan tidigare annonser och skumt namn?
Bra pris... Men 90% chans att bli lurad?
Aa verifierad, varit inloggad antal gånger även i konversationer men ignorerar uppenbarligen mitt PM.Han kanske blev nervös för du vill köpa ett kvitto? Avdragsjägare :D
Nja, känns det skumt så kan det vara. Kolla om användare är verifierad med BankID.
Tydligen var det inte tillräckligt generöst. Fick följande PM från en nybliven medlem:
Själv har jag både köpt och sålt väldigt mycket här genom åren, och jag kan säga att antal inlägg inte har spelat nån roll alls för min del. Annonshistorik brukar jag sällan kolla.Hur tänker ni kring att handla från nya medlemmar utan inlägg och utan tidigare annonser och skumt namn?
Bra pris... Men 90% chans att bli lurad?
Jösses ?![]()
Övriga cyklar | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga cyklar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
PALL!
Precis men åtminstone jag lägger 1500kr på nåt annat =)Inte så dum idé iof =)
Skulle man haft på kontoret, rak i ryggen och tillvänjd sadelrumpa.
Kartong för en Ming-vas?Vad är det där, i bakgrunden? ??
Lådan jag förvarar mitt ego iVad är det där, i bakgrunden? ??
Låda för fragila hjul?Vad är det där, i bakgrunden? ??
Fattar inte riktigt...?Ja, det är måhända lite larvigt men ibland är det faktiskt kul med särskrivning.
Bara en idiot köper en sån...Försökte berätta för säljaren att beskrivningen inte stämmer:
https://www.blocket.se/annons/jonko...rom_the_us_is_an_all_terrain_bike_/1201152102
Visa bilaga 671542
Välkommen till Porsches förtrollade värld. ?Visa bilaga 671587
Så gött med produkter som går upp i pris med åren!
Kanske borde passa på och sälja mina också och gå med vinst :)
Lite skillnad på en Porsche och slitna Ultegra pedaler kanskeVälkommen till Porsches förtrollade värld. ?
Hört talas om inflation?Visa bilaga 671587
Så gött med produkter som går upp i pris med åren!
Fast när den nyare PD-8000 kostar ca 1300kr ny så känns det spontant lite högt, även om det nästan är nyskick.Hört talas om inflation?
Nästan alla produkter har gått upp i pris.
De här pedalerna är i bra skick, kanske t o m nästan nyskick.
Fast de ser ju ut att vara i nyskick...Är det verkligen en "democykel" ifall den rullat som träningscykel en hel sommar?
Visa bilaga 671703
?Fast de ser ju ut att vara i nyskick...
Ägare och sponsrade åkare brukar ju ha "democyklar" men dom är ju egentligen bara begagnade.Är det verkligen en "democykel" ifall den rullat som träningscykel en hel sommar?
Visa bilaga 671703
Jag läste bara innantill. ?