Blockettråden 2

Blockettråden 2
Han vill koppla om någon är intresserad av att ses över en kort (?) diskussion kring vad @Valhalla_ en gång i tiden slantade upp, och huruvida det var en bra deal eller inte - har jag förstått det rätt då?

Blockettråden 2
Lite varningsklockor att jag fråga om kvitto och samtidigt säger "jag köper" men säljaren inte svarar fastän den är inloggad.

Är fråga om kvitto en obekväm fråga? Skrev ändå att jag köper...

Inser nu att jag kanske skulle postat i bedragartråden :) sorry

Blockettråden 2
Han kanske blev nervös för du vill köpa ett kvitto? Avdragsjägare :D

Nja, känns det skumt så kan det vara. Kolla om användare är verifierad med BankID.

Blockettråden 2
Han kanske blev nervös för du vill köpa ett kvitto? Avdragsjägare :D

Nja, känns det skumt så kan det vara. Kolla om användare är verifierad med BankID.
Aa verifierad, varit inloggad antal gånger även i konversationer men ignorerar uppenbarligen mitt PM.

så ja, får väl vara. Lite många varningsklockor. Magkänslan säger att någon skriver nästa vecka om hur de blivit lurade och man själv kan pusta ut haha

Blockettråden 2
det här är snyggt. så ska en slipsten utannonseras.

snyggt.png

Blockettråden 2
Hur tänker ni kring att handla från nya medlemmar utan inlägg och utan tidigare annonser och skumt namn?

Bra pris... Men 90% chans att bli lurad?
Själv har jag både köpt och sålt väldigt mycket här genom åren, och jag kan säga att antal inlägg inte har spelat nån roll alls för min del. Annonshistorik brukar jag sällan kolla.

Det är till och med så att de flesta jag gjort affärer med har haft noll inlägg. Men det känns ju såklart säkrare när man ser att personen är aktiv och varit medlem en längre tid. Nya medlemar ger mig de största varningssignalerna men jag har inte ens haft problem med dem.

Blockettråden 2
Någon som saknar sin fixie i Sthlm? Står i skogen bredvid känt knarkartillhåll. (Lägger ut bild på halva cykeln, ägaren bör veta vad det sitter för pedaler på för att få adress)

Bilagor

• IMG_2139.png
    IMG_2139.png
    831.6 KB · Besök: 233
Blockettråden 2
Ja, det är måhända lite larvigt men ibland är det faktiskt kul med särskrivning.

Bilagor

• Screenshot_20231217-080852.png
    Screenshot_20231217-080852.png
    97.7 KB · Besök: 222
Tillbaka
Topp