Vaxa kedjan ?? ?

Vaxa kedjan ?? ?
Bara sådär, eller efter att ha blivit attackerad av hunden?

Vet inte om det är så vettigt att bojkotta nån baserat på slumpmässiga påståenden. :unsure:
För att den skällde. Han skyller på sin autism och ljudkänslighet.

”He was accused of beating the dog, taking it to an empty neighbouring property and leaving it there for five days before returning to kill it.”

”An RSPCA vet said the case was "one of the worst" animal welfare reports they had seen”

”The vet who performed a necropsy on Pup previously said the dog had suffered "unusually severe trauma".

"The RSPCA vet who had a part in reviewing the necropsy said that they were 'utterly appalled by the pain this dog would have endured before its death,'" a police prosecutor told the court in June.”

Vaxa kedjan ?? ?

”He was accused of beating the dog, taking it to an empty neighbouring property and leaving it there for five days before returning to kill it.”

”An RSPCA vet said the case was "one of the worst" animal welfare reports they had seen”

”The vet who performed a necropsy on Pup previously said the dog had suffered "unusually severe trauma".

"The RSPCA vet who had a part in reviewing the necropsy said that they were 'utterly appalled by the pain this dog would have endured before its death,'" a police prosecutor told the court in June.”

Usch. Om något borde han i så fall gett sig på grannen istället. Folk som låter sina hundar skälla har jag aldrig förstått mig på (ha inte hund om du inte orkar uppfostra den), även om det hade räckt att rulla vederbörande i tjära och fjäder.

Vaxa kedjan ?? ?

Oväntad vändning på tråden! Men vilket jävla svin!

Vaxa kedjan ?? ?
Ja alltså, jag är sugen på att slippa en grisig drivlina. Men, jag cyklar bara i skog och det brukar 8 av 10 ggr vara både blött, lerigt och jag orkar helt enkelt inte med något som verkligen måste behandlas som en bebis efter varje tur, för jag har nog av såna 🤠
Finns det något vax som funkar för mtb eller är det helt enkelt bara att grisa på med olja? Kör för tillfället med silca synergetic som är betydligt bättre än oljor jag provat hittils, men får dock smeta på hyfsat ofta för att kedjan inte ska börja få ytrost.
Jag har vax på landsvägscyklarna och synergetic på mtb hojen. Tycker det funkar enklast för mig.

Vaxa kedjan ?? ?
Usch. Om något borde han i så fall gett sig på grannen istället. Folk som låter sina hundar skälla har jag aldrig förstått mig på (ha inte hund om du inte orkar uppfostra den), även om det hade räckt att rulla vederbörande i tjära och fjäder.
Så du menar att det är helt ok att misshandla en annan människa för att hans hund skäller?
Spännande.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp