Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad är styrkorna med marintätning?biltema marintätning, liknar till förväxling sikaflex 221.
biltema vindrutetätning var typ samma, har utgått.
Tack, jag provar sikaflex 221 nästa gång. Men jag saknar liquisole. Det löste alltid mina problem.biltema marintätning, liknar till förväxling sikaflex 221.
biltema vindrutetätning var typ samma, har utgått.
Håller med, stelnar dessutom inte i tuben på samma sätt som (i övrigt exemplariska) Liquisole lätt brukade göra.Casco rubberfix är väldigt likt liquisole.
Jag tycker att liquosole var betydligt bättre. Bl.a bättre vidhäftning.Håller med, stelnar dessutom inte i tuben på samma sätt som (i övrigt exemplariska) Liquisole lätt brukade göra.
Dock är Cascos textillim så otroligt värdelöst att det tar emot att köpa någon av deras produkter öht.
ja båda greppar bra i väta, liksom på vintriga underlag.Tack, jag provar sikaflex 221 nästa gång. Men jag saknar liquisole. Det löste alltid mina problem.
Är det sikaflex 221 eller biltemas marintätning du tycker ger en bra yta som inte är hal osv?
Tack!ja båda greppar bra i väta, liksom på vintriga underlag.
Sikaflex 221 eller något annat?Casco rubberfix tycker jag fäster lite dåligt på en del slang och däck, bra i övrigt. (Kan vara mitt fel också, har inte testat org Rubberfix).
Se upp för det sickaflexet som inte torkar, bedrövligt att ha och göra med.
Om någon annan lyckats göra något med 221 så är det inte det. Hade en svart massa vi kallade "sickaflex" på gammalt jobb, det torkade aldrig och vandrade runt i evighet.Sikaflex 221 eller något annat?