NotReallyGunde
Aktiv medlem
[Kalender] Randone Barkarby 200 km "Nästan till Västerås"
Dalkarlsmassivet kan bli en nagelbitare
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du menar om snösvängen ska hinna skotta sig igenom de 3 meter höga drivorna?Dalkarlsmassivet kan bli en nagelbitare
Randonnörer som ger sig på brevetlopp från Barkarby är tuffa cyklister som inte bangar snövallar. Dalkarlmassivet skrämmer bort ynkryggar och mesproppar så det är bara de hårdaste av de hårda som står på startlinjen imorgon bitti.Du menar om snösvängen ska hinna skotta sig igenom de 3 meter höga drivorna?
Efter den dräpan får man väl räkna med dig på startlinjen?Randonnörer som ger sig på brevetlopp från Barkarby är tuffa cyklister som inte bangar snövallar. Dalkarlmassivet skrämmer bort ynkryggar och mesproppar så det är bara de hårdaste av de hårda som står på startlinjen imorgon bitti.
Är du inte klok? För en otränad mespropp som jag skulle det vara rent självmord att ge mig på något sådant.Efter den dräpan får man väl räkna med dig på startlinjen?
Jag läste någonstans att de ska bygga en chikan innan ingången till trouée de d’alkarlsbacken.Dalkarlsmassivet kan bli en nagelbitare
Får jag en hundring för att ta emot den så kan jag ställa upp (och vaska startplatsen).Efter nogsamt övervägande säljer jag min startplats till @GoranS.
Jag tar en titt in i Watopia istället...
Siktar på ute nästa helg i stället
Karin är ju lite galen och simmar även ute på vintern.Två grader och bara fingrar!
hur då?Härligt!
Känns som ja har missat nåt... Checkar man in med telefonen eller vad är de här för modernisering ?
Känns som ja har missat nåt... Checkar man in med telefonen eller vad är de här för modernisering ?

Det får lenniandrichie kika mer påTror du att de även går att få info "km" i kolumnen "kontrollerna" till nästa lopp
Inte riktigt så fort om kartans distanser stämmer. Då är det bara 102km till Irsta.
Jag gick på informationen på kartnålen.
aha... ja det var ju lattjoJag gick på informationen på kartnålen.
Allt går att lösa! Inte nybakat bröd eller kaffe, men det är de enda kända begränsningarna.Det får lenniandrichie kika mer på