Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Discovery sänder INTE alla lopp som GCN. Men de sänder de viktigaste och säkert fler därtill.Den som kostar 179 lär det bli för min del. Den innehåller alla cykellopp, hoppas jag, alltså typ samma kalender som gcn hade?
Räcker upp handen. Om du menar via Apples Appstore.Någon annan som betalade för GCN+ via Apple Pay och INTE fått återbetalning?
Jag med men för egen del rör det sig om 79 kr eller så. Jag orkar inte fixa med det.Räcker upp handen. Om du menar via Apples Appstore.
Under 2023 så tog de bort "Eurosportplayer" och flyttade in allt under namnet Eurosport i stället.Eurosport finns kvar som app, vet inte varför de skriver så. Kostar dock 179 så jag antar det är väldigt samma.
![]()
Appen Eurosport: Nyheter/resultat – App Store
Hämta Eurosport: Nyheter/resultat av Eurosport i App Store. Se skärmbilder, betyg, recensioner, användartips och fler appar som Eurosport: Nyheter/resultat.apps.apple.com
Finns fulstreams som inte kostar ;) Sen rullar de inte lika smärtfritt som CGN+, men det är samma engelska kommentatorer och helt gratis = inte gynna Discovery2024 kommer vara första året på länge som jag inte kommer följa UCI World Tour.
Vägrar köpa Discovery+ paket och betala för en massa skräp jag inte är intresserad av och även om Eurosport ingår i det nuvarande TV-abonnemanget kommer jag inte klara av att gå tillbaka till svenska kommentatorer efter att haft friheten att välja andra språk.
Jag har haft turen att ha haft engelska kommentatorerna på Eurosports CX-lopp hittills, men det kanske är för att de inte kommenteras på svenska?2024 kommer vara första året på länge som jag inte kommer följa UCI World Tour.
Vägrar köpa Discovery+ paket och betala för en massa skräp jag inte är intresserad av och även om Eurosport ingår i det nuvarande TV-abonnemanget kommer jag inte klara av att gå tillbaka till svenska kommentatorer efter att haft friheten att välja andra språk.
På D+ kan du välja fritt bland tillgängliga kommentarer. Vet inte hur det är på EurosportÄr det möjligt att fritt välja språk på Eurosport och/eller Discovery+ på samma sätt som det var på GCN+? Eller är det bara ett ljudspår som antingen är svenska eller engelska?
Inte ens belgiska Sporza (som producerar?) sänder hela loppet utan startar livesändningen kl 13.30.Nu är det ju Omloop-dags men det verkar inte ens gå att se hela loppet på Discovery+?
Sure, en UAE tour sprintetapp kanske inte är döspännande från kilometer ett men i en vårklassiker över kullersten vill åtminstone jag ha möjligheten att se hela rasket.
Är det bara de största loppen som visas i sin helhet?
Tolkar det som att det är drygt 40 miljoner som skall betalas ut.401,92000 kr. Tur att de har koll på "öresdecimalerna".
Nu ska jag inte vara den som förstör festen, men jag tror att det är en icke försumbar risk att du kommer att bli besviken.Tolkar det som att det är drygt 40 miljoner som skall betalas ut.
Fler som blir rika här. Vad skall ni göra för alla pengarnaVisa bilaga 684546
Man inte bli något som man är.Nu ska jag inte vara den som förstör festen, men jag tror att det är en icke försumbar risk att du kommer att bli besviken.
Ser fram emot avsnittet med Pernilla Wahlgren cyklandes uppför Monte Zoncolan.Ser fram emot 549kr/månaden för cykel med spoilers, men obegränsad med Wahlgrens värld!
Vore jag massmiljardär vore det nästan så att jag skulle köpa upp dem och chockhöja priserna bara för att retas.389kr alltså. Grattis!
Jag ska aldrig göra mig av med mitt 219kr Boxer Flex16 abbonemang!
Men då har du bara linjär sändning av Eurosport?389kr alltså. Grattis!
Jag ska aldrig göra mig av med mitt 219kr Boxer Flex16 abbonemang!
Vi får väl skramla?Vore jag massmiljardär vore det nästan så att jag skulle köpa upp dem och chockhöja priserna bara för att retas.
Alternativt lura ner Bezos, Musk eller dylik person i happyträsket.Vi får väl skramla?