Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja de var skumt specade. Gaffeln var ju katastrof, 2,8kg om jag inte helt missminner mig. Vart lite skillnad med bontragergaffeln på 600gram.Deore bromsar är väl ok-ish. Jag tyckte den jag kollade på hade mt200 och en judy silver TK. Det tyckte jag var lite synd på så fin cykel.
Ja mt200 fungerar bra men svårt att gå tillbaka till 4finger. Rakt fram går det iofs braBMC, då får man betala för märket... men deore fungerar ju helt ok. Bromsarna mt200 fungerar ju också bra (funktionsmässigt). Gaffeln däremot... ja den fungerar ju men är både tung och dålig :)
Det är bara att flytta in bromsarna så märks ingen skillnad.Ja mt200 fungerar bra men svårt att gå tillbaka till 4finger. Rakt fram går det iofs bra
Ja, allt går att lösa men en cockpit med 4fingers och reglage med indikator kan vara svårt att få till (inte minst på 570mm styre som jag har med den kombon)Det är bara att flytta in bromsarna så märks ingen skillnad.
Jag körde hela förra året och "tävlade" med bromsarna och det gick hur bra som helst. Dock har jag väl 740-styre då det är en mtb :) Prestandan är fullgod ville jag bara säga. Grejen är att mycket enklare grejer (särskilt shimano) fungerar toppen.Ja, allt går att lösa men en cockpit med 4fingers och reglage med indikator kan vara svårt att få till (inte minst på 570mm styre som jag har med den kombon)
Men ja, det är inget fel på mt200 speciellt inte på platten.
Nu är storleken Medium svår att få tag på hos B-C, dock bra pris om man är ute efter S eller XS.
fast det där är fina grejor!
Samma sak med Spec ST Evo, kostar 15,5 hos Specialized själva och här på K&S vill man ha samma summa för begagnad ram.Nu är storleken Medium svår att få tag på hos B-C, dock bra pris om man är ute efter S eller XS.
Förvånansvärt mycket skav då kan man tyckaInte ny, oanvänd.
Ena bilden med dura-acebakväxel och den andra med 105.Inte ny, oanvänd.
är ju inte ens samma cykel ?Ena bilden med dura-acebakväxel och den andra med 105.
Mycket märklig annons. Säljaren har antingen en väldigt avvikande definition av ordet aldrig eller ordet cykeln.Inte ny, oanvänd.
Styret va nästan lika fult som färgen på däcken.Visa bilaga 697986Stooooooooora hjul :)
Smaken är som baken, olika. Men den där skapelsen kan knappast kallas för annat än makalös fulStyret va nästan lika fult som färgen på däcken.
Ja, men kanske något högt pris.Någon mer skarpögd än jag kanske vet, men såvitt jag kan se så tillverkade Scott denna fram till 2013? ”Köpt för ett tag sedan…” (Kan varit begagnad vid köp, men resten av annonstexten låter påskina att den ska vara relativt ny.) Finns det en marknad för såna här hojar i den prisklassen ens?
Visa bilaga 698007
Lite sådär tycker jag hemma HD-gänget här hemma sitter när de är ute och puttrar runt. Jag tror mest den tarvar skägg för att kännas naturlig.
Säljaren har väl fyllt nitarna med tenn så kedjan blir starkare.tycker inte det där ser ut som en hg901 som är nermosad i den kartongen. men den saken verkar inte @Gramdk vilja diskutera på dm :)
Visa bilaga 698798![]()
Säljes: Shimano Dura-Ace/XTR CN-HG901 11-vxl 116 länkar | Kedja
Shimano Dura-Ace/XTR CN-HG901 11-vxl 116 länkar | Kedja Nyhappyride.se
Någon som fick hjärnsläpp ner den monterades ihop. ?Nyservad framgaffel
Visa bilaga 698886
Någon som fick hjärnsläpp ner den monterades ihop. ?
Synar dig och höjer med denna.