Blockettråden 2

Blockettråden 2
BMC, då får man betala för märket... men deore fungerar ju helt ok. Bromsarna mt200 fungerar ju också bra (funktionsmässigt). Gaffeln däremot... ja den fungerar ju men är både tung och dålig :)

Blockettråden 2
Ja, allt går att lösa men en cockpit med 4fingers och reglage med indikator kan vara svårt att få till (inte minst på 570mm styre som jag har med den kombon)

Men ja, det är inget fel på mt200 speciellt inte på platten.
Jag körde hela förra året och "tävlade" med bromsarna och det gick hur bra som helst. Dock har jag väl 740-styre då det är en mtb :) Prestandan är fullgod ville jag bara säga. Grejen är att mycket enklare grejer (särskilt shimano) fungerar toppen.

Blockettråden 2
Skärmavbild 2024-04-27 kl. 18.33.18.png

Blockettråden 2
Någon mer skarpögd än jag kanske vet, men såvitt jag kan se så tillverkade Scott denna fram till 2013? ”Köpt för ett tag sedan…” (Kan varit begagnad vid köp, men resten av annonstexten låter påskina att den ska vara relativt ny.) Finns det en marknad för såna här hojar i den prisklassen ens?

IMG_1286.jpeg

Blockettråden 2
Blockettråden 2
Vad ser konstigt ut? Man ser väl rakt igenom nitarna till plattorna bakom. I alla fall på ett ställe så ser man igenom en nit till en annan.

Nähäpp, jag är visst lättlurad.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp