Raggamuffin
Aktiv medlem
(OT) Häckla Tesla
Adaptiv farthållare löser ju det där åt en :)
Annars får man gasa lite med vänstern.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tvärnitar oavsiktligt :-)En fråga: hur gör man när man vill vila foten lite, byta position eller bara sträcka på benet?
Adaptiv farthållare löser ju det där åt en :)
Ah. Jag tänkte inte på farthållare. Använder det aldrig, däremot har jag ständigt fartbegränsaren påslagen. Säger kanske mer om mig än bilen iofs.Tvärnitar oavsiktligt :-)
Enklast är väl att köra farthållaren men annars skulle jag faktiskt säga att det är den största nackdelen med OPD.
Ah. Jag tänkte inte på farthållare. Använder det aldrig, däremot har jag ständigt fartbegränsaren påslagen. Säger kanske mer om mig än bilen iofs.
Religion...Vad är inte politik, eller ekonomi...
Religion...
Vad är det för något fel med den svenska versionen? Det är skönare att inte fatta någonting på svenskaStone–Weierstrass theorem - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Engelska sidan är längre och alla vet ju att längre är bättre.Vad är det för något fel med den svenska versionen? Det är skönare att inte fatta någonting på svenska
![]()
Stone–Weierstrass sats – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Man bör inte ha fingret i vägen när man stänger valfri lucka på valfri annan bil heller. ?
www.forbes.com
![]()
Tesla Cybertruck Frunk Gets Safety Update After ‘Alarming’ Viral Video
A clip from a new “Top Gear” video shows the Tesla Cybertruck with improved front trunk sensors after the frunk had shown to previously ignore objects in the way.www.forbes.com
Adaptiv farthållare eller autopilot.En fråga: hur gör man när man vill vila foten lite, byta position eller bara sträcka på benet?