[ot] Fjollboll...
Suck....ja, det är AIK solna fotboll jag menar....suck...
Tror ooms har fått ett hack i skivan.....
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har hen bytt lag IGEN?AIK Solna fotboll, menar du?
Vad yrar du om? Rätt ska vara rätt! ?Låt dem inte bryta ner dig.
Otroligt vad dåliga IFK Ica är. De har tur att Peking och Kalmar är ännu sämre, samt att gurkstan inte har förmågan att göra mål även om de spelar bra.haha! Äntligen fick jag bli glad igen! Stabila 5-2 mot BlåVitt ikväll. ?
Ja, mycket viktig vinst för att undvika placering som sämsta Stockholmslag i Allsvenskan ? nu tightar det till sig men vore en överraskning om BP tar poäng mot Malmö på lördag (så fördel AIK i Stockholms bottenkamp just nu...).haha! Äntligen fick jag bli glad igen! Stabila 5-2 mot BlåVitt ikväll. ?
Hurra! Fördel AIK!Ja, mycket viktig vinst för att undvika placering som sämsta Stockholmslag i Allsvenskan ? nu tightar det till sig men vore en överraskning om BP tar poäng mot Malmö på lördag (så fördel AIK i Stockholms bottenkamp just nu...).
Detta liknar farsen med dom som tror att dom vunnit nåt i Allsvenskan i hockey???Hurra! Fördel AIK!![]()
Jo, men att inte bli sist i StockholmsAllsvenskan är väldigt viktigt!Detta liknar farsen med dom som tror att dom vunnit nåt i Allsvenskan i hockey???
Ska ju vara ett "R" där också! Kurt! Hamrin!Menar de att liraren i svartgul dress cyklar på en Kinesis UK?
Med tanke på hur du har vinglat i klubbtillhörigheten så litar jag mer på att bilden från @Earlslick är den riktiga ?Ska ju vara ett "R" där också! Kurt! Hamrin!
Och se'n har nån lustigkurre bytt ut "T" mot "K" för att det ska bli lite kul tydligen...
Så här såg det ut:
Visa bilaga 702447
Ska ju vara ett "R" där också! Kurt! Hamrin!
Och se'n har nån lustigkurre bytt ut "T" mot "K" för att det ska bli lite kul tydligen...
Så här såg det ut:
Visa bilaga 702447
Den där är mäktig!! ??
Fast vårt har snyggare färger
Och var är publiken? Gömmer de sig bakom tifot?Först trodde jag att det var ett väckelsemöte i en frikyrka men ser nu att det är en fotbollsplan.
Eric "Hövdingen" Persson tar emot stora hjältar i himmeln. Nu senast Bosse Larsson med 6 SM-guld, 4 cupguld, 3 segrar i skytteligan och 2 guldbollar.Först trodde jag att det var ett väckelsemöte i en frikyrka men ser nu att det är en fotbollsplan.
Morfar skulle hur som helst gillat denna tifo. ?Eric "Hövdingen" Persson tar emot stora hjältar i himmeln. Nu senast Bosse Larsson med 6 SM-guld, 4 cupguld, 3 segrar i skytteligan och 2 guldbollar.
Så där ja.Häcken verkar bra..
Det är bara att ge upp, flytta till Leksand och börja heja på bajen.Suck....Förlust igen...När börjar hockeysäsongen?
Du får börja intressera dig för grenar där ditt lag inte är med. Vad sägs t.ex. om cykel? Dauphiné drog igång idag.Suck....Förlust igen...När börjar hockeysäsongen?
But, but, ni kan ju inte spela hockey.......heller?Suck....Förlust igen...När börjar hockeysäsongen?
Jo, men vi blev ju iaf 3:a förra säsongen!But, but, ni kan ju inte spela hockey.......heller?
Verkligen INTE 3a!!!!!Jo, men vi blev ju iaf 3:a förra säsongen!
Nä, du har rätt...vi blev ju delad 2:a!Verkligen INTE 3a!!!!!
Delad 16e Helge, bland dom sämre i Sverige.Nä, du har rätt...vi blev ju delad 2:a!![]()
Katten kanske var spelsugen?Men, ingen som postat dagens stora nyhet i denna del av världen ännu?
![]()
Fotboll: Här dyker en liten katt upp mitt i matchen – bärs bort av spelare
Mitt i första halvlek mellan Värnamo och Mjällby sprang en liten katt in på planen. Den tillsynes spelsugna katten tog sig en bra bit in på planen innan Värnamos Victor Larsson satte stopp.www.svt.se
Tycker nästan lite synd om Danskarna...men bara nästan! ?Haha, danskjävlarna fick sitt mål bortdömt och direkt efter straff och mål till tyskarna ?
Den rationella och logiska sidan av mig ser fördelarna med VAR men fotboll är varken logiskt och rationellt, det är känslofyllt och passionerat. Dessa ständiga avbrott för att domaren ska titta på en skärm tar bort delar av det.