Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 200 Södertälje 2024-06-06 Slottsrundan
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Supermysigt. ???
Släng in någon annan trevlig 20-milare istället så kör vi slottsfikat när allt har öppnat istället.Man kan fundera om man inte borde senarelägga rundan och köra när slotten har öppnat för säsongen.
Så att man ska bli tvungen och köra ännu fler långturer va?Släng in någon annan trevlig 20-milare istället så kör vi slottsfikat när allt har öppnat istället.
20 mil är väl snarare en sprint i sammanhanget? ?Så att man ska bli tvungen och köra ännu fler långturer va?
Va va va…
Om jag tolkar gpx:en rätt är det start på Lövlundsgatan 6.Efter ha laddat ner rundan, undrar jag om starten är nere i Trosa, eller på vanliga stället i Södertälje?
Jo, så ser det ju faktiskt ut.Jag håller med, jag får start och mål vid bergs gård på den nedladdade rutten, dock med en avstickare till Lövlundsgatan när man passerar sötälje.
Ojdå, det får vi fixa till. Start och mål på Lövlundsgatan.Jag håller med, jag får start och mål vid bergs gård på den nedladdade rutten, dock med en avstickare till Lövlundsgatan när man passerar sötälje.
Du får väl köra två då!Vi ska ha studentmottagning 7/6. Dunkar jag av ett rando dagen innan har jag ingen fru kvar.
Skönt?Vi ska ha studentmottagning 7/6. Dunkar jag av ett rando dagen innan har jag ingen fru kvar.
Lade i tysthet in ett "block" i familjekalendern. Fick frågan idag - "ska du vara borta på torsdag?"Jag måste lägga på ett kol med förhandlingarna här hemma!
Oj då! Klipp-och-klistra-fel. Jag har lagt in ett uppdaterat spår nu. Start och mål är såklart på Chateau Le bosquet de feuilles i Södertälje!Efter ha laddat ner rundan, undrar jag om starten är nere i Trosa, eller på vanliga stället i Södertälje?
Tragiskt när man är ”känd” för att inte cykla lopp.Lycka till ni som kör. Hoppas ni får en strålande dag. Jag förlorade förhandlingarna hemma så jag får göra som GoranS och följa er på Happy.
Så går det när man skriver i tråden utan att cykla ?Tragiskt när man är ”känd” för att inte cykla lopp.
Var inget klagande på andra. Bara en självreflektion.Så går det när man skriver i tråden utan att cykla ?
Gubbarna får bakläxa! Bara Lisa som sträcker upp sig och tittar på kameran.
Var hittar man mailadressen för att skicka in sina stämplingsbilder?