[Kalender] Randonnée 200 Södertälje 2024-06-06 Slottsrundan

Kollat öppettiderna. Nynässlott har inte öppnat för säsongen. Södertuna har inte öppnat för säsongen. Mälsåkers öppet till 16. Första fikatipd blir därför egen champagne med tilltugg (eller Bergs MTB gård). Fika tips 2 Gustavsvik. Fikatips 3 Printz. Man kan fundera om man inte borde senarelägga rundan och köra när slotten har öppnat för säsongen.

Efter ha laddat ner rundan, undrar jag om starten är nere i Trosa, eller på vanliga stället i Södertälje?

Jag håller med, jag får start och mål vid bergs gård på den nedladdade rutten, dock med en avstickare till Lövlundsgatan när man passerar sötälje.

Jag håller med, jag får start och mål vid bergs gård på den nedladdade rutten, dock med en avstickare till Lövlundsgatan när man passerar sötälje.
Jo, så ser det ju faktiskt ut.
Snart kommer säkert någon ansvarig in i tråden och berättar hur det ligger till :giggle:

Anmäld

Med reservation att rutten inte startar och slutar vid Chateau Le bosquet de feuilles så ser prognosen ut att bli ok.

EpicRideWeatherForecast-1717444527994.png

Jag måste lägga på ett kol med förhandlingarna här hemma!
Lade i tysthet in ett "block" i familjekalendern. Fick frågan idag - "ska du vara borta på torsdag?"

Svar ja. Färdigförhandlat ?

(det nämndes nått om att "vi" skulle klippa häcken på torsdag, men att *jag* ju är ledig på fredag också...)

Tillbaka
Topp