[OT] "Ikväll ska jag på konsert"-tråden

1000010246.jpg

Inte ikväll, men snart. Ska på Dinosaur Jr. på Pustervik. Pga. anledningar kommer jag att få gå själv. Finns här möjligen någon/några som ska gå och är sugen på att svinga en bägare eller något innan? Jag är hyggligt social, rimligt normal och ett stort fan av bandet. Mvh. R.Dog?

Inte ikväll, men snart. Ska på Dinosaur Jr. på Pustervik. Pga. anledningar kommer jag att få gå själv. Finns här möjligen någon/några som ska gå och är sugen på att svinga en bägare eller något innan? Jag är hyggligt social, rimligt normal och ett stort fan av bandet. Mvh. R.Dog?
Vad tyckte du? Jag såg dom i Malmö i tisdags! Grymt bra!

Förvisso veckogammalt, men att ta barnen på konset kan vara jevveligt dyrt!
20240605_215511.jpg

Visserligen ogillar jag arenakonserter, men den här gången funkade det på mig! När man dessutom ser döttrarnas glädje så känns det väldigt bra. Att sedan hela semesterkassan är bränd redan innan semestern... Nåväl...

Igår Sator. Halvbra, men så klart omtacksamt att vara nästa på tur efter Dropkick Murphys otroliga spelning. Inget röj alls. Kanske lika bra det, har fortfarande ett blåmärke på handleden efter Dropkick. Ska dock tilläggas att det var schysst även det var hårt och vilt. Ramlade någon fick de hjälp upp och någon tappade en sko, men fick tillbaka den omgående.

Festivalen där jag i mina gymnasieår såg up-and-coming-band som Fireside, The Hives, Cardigans, Soundtrack, Loosegoats, Liberator och många fler återuppstår nästan exakt ett år efter att jag själv återvandrat till Ängelholm:
IMG_5916.jpeg

Tillbaka
Topp