Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du tvingade alltså dit henne som ursäkt för att du skulle kolla på Dolly Style.Visa bilaga 704553
Dollystyle med yngsta dottern. Gissa vem av oss som är mest peppad ?
Vad tyckte du? Jag såg dom i Malmö i tisdags! Grymt bra!Inte ikväll, men snart. Ska på Dinosaur Jr. på Pustervik. Pga. anledningar kommer jag att få gå själv. Finns här möjligen någon/några som ska gå och är sugen på att svinga en bägare eller något innan? Jag är hyggligt social, rimligt normal och ett stort fan av bandet. Mvh. R.Dog?
Det är rätt; vad skall de annars prata med sina psykologer om när de blivit vuxna? ?Visa bilaga 704553
Dollystyle med yngsta dottern. Gissa vem av oss som är mest peppad ?
Har nog aldrig sett så många pappor, med sina barn på axlarna, dansa i otakt ?Det är rätt; vad skall de annars prata med sina psykologer om när de blivit vuxna? ?
Det var svinbra! Har varit mitt favoritband sedan -93 och det här var första gången jag såg dem live så det var stort.Vad tyckte du? Jag såg dom i Malmö i tisdags! Grymt bra!
Har varit i liknande situation, Samir och Viktor på Lisebergs utomhusscen. Rätt go vibb bland de vuxna ändå, ett enda stort ”ja vad gör man inte..”Har nog aldrig sett så många pappor, med sina barn på axlarna, dansa i otakt ?
Åker över i morgon. Siktar på lördag söndag. The Flex!
Cool! Peppar på Nightfeeder och No Time på lördagen och bike wars på söndag.Åker över i morgon. Siktar på lördag söndag. The Flex!
Jisses, I’m from Barcelona har växt upp!
Jisses, I’m from Barcelona har växt upp!
Ett popband från tidiga 00-talet med jättemånga medlemmar
Dom är ju fler än Polyphonic Spree!
Martin Berglund.
Är det den där Delsbostämman som är nu?
Spelmansprylen var tidigare i månaden, nu är det lite mer elektrifierat. Ostämman =/= DelsbostämmanÄr det den där Delsbostämman som är nu?
Svårslagen arena.