Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja fy fan, bränsle är väldigt långt ifrån matglädje.Diet: lättblandad sportdryck, gel och toppat med lite cola. Antar att det också är en shot varannan timme som de tidigare snackat om. Fy fasen.
Även salttabletter och koffein ingår i dieten. Hela kostcirkeln representerad.Diet: lättblandad sportdryck, gel och toppat med lite cola. Antar att det också är en shot varannan timme som de tidigare snackat om. Fy fasen.
Jag hade för längesedan somnat cyklandes ?Stopptid hittills:
Rönn: 9:33
Kaufman: 8:39
Lite (mycket) därför de har följebil, så att någon håller koll på när det börjar vingla för mycket och fattar beslut om sömn.Jag hade för längesedan somnat cyklandes ?
Krympte en del till TS 31 och var där 2:02.Vid TS30 var Rönns ledning uppe i 3:33, lite drygt dubbla vad det var vid TS29.
+1, som det hette förr i tidenSjukt spännande! Det här kommer bli en rysare!!
Tack Göran för uppdateringarna!!
Tittar du på de gröna flaggorna på kartan? Det är de som kör i lagtävlingen och de startade en bra bit efter soloåkarna.En fråga. Inte för att någon som gör RAAM är dålig
Hur kommer det sig att majoriteten knappt kommit någonstans, ja då självklart i jämförelse med superproffsen längst fram?
Ser lite ut som ett proffslag är i samma startled som ett gäng söndagscyklister. De är inne i 2a och 3e delstaten? Jimmy och kompani snart i mål. En otroligt spridning.
Aha okej då förstår jag ? Lagtävling låter kul, sånt skulle man göra.Tittar du på de gröna flaggorna på kartan? Det är de som kör i lagtävlingen och de startade en bra bit efter soloåkarna.
Sen är det ju en väldig spännvidd inom soloklassen. I år är nog de bästa bättre än de varit på ett antal år, vilket sprider ut det mer.
Vid TS36 hade det växt med en minut och vid TS37 ytterligare 15 min så att Rönn där ledde med 3:32.Kaufman passerade TS35 3:17 efter Rönn. Han har m.a.o. tagit in 16 min på den delsträckan.
Hälsa Jimmy att ett gäng gubbar på Happy tänker på honom. Tänker på honom lite väl mycket, kanske…Tack för er support! Jimmy är oerhört tacksam för ert stöd. Jimmy har tyvärr haft tung förmiddag här men mår bättre nu!
Jag skulle nog våga påstå att om man har cyklat ca 3500 km och endast ligger ca 88 km efter, så har man nog vittring....Måste vara en fin balansgång att gå att dels försöka säkra segern genom att se till att utnyttja ledningen till att om möjligt köra med lite marginaler och å andra sidan att inte ge Kaufman vittring.
Min tanke är att avståndet mellan Rönn och Kaufman först drygades ut efter att Rönn tagit över ledningen men att det väl lite stabiliserat sig. Om Kaufman då börjar ta (vilket var det jag menade med att få vittring) kan han stärkas mentalt.Jag skulle nog våga påstå att om man har cyklat ca 3500 km och endast ligger ca 88 km efter, så har man nog vittring....![]()
Håller helt med.Min tanke är att avståndet mellan Rönn och Kaufman först drygades ut efter att Rönn tagit över ledningen men att det väl lite stabiliserat sig. Om Kaufman då börjar ta (vilket var det jag menade med att få vittring) kan han stärkas mentalt.