Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har sett nånstans att junior-vm ska hållas i Östersund 2024-25, så då kanske man inte får nån vc?Vet inte om det är något jag missar men om man ska tro schemat för nästa säsong på biathlonresults.com blir det inga VC-tävlingar i Sverige då.
Visa bilaga 684504
Hänger du inte med i mina uppdateringar? ?Har sett nånstans att junior-vm ska hållas i Östersund 2024-25, så då kanske man inte får nån vc?
Edit: här var det:
Junior-VM i skidskytte | Visit Östersund
Östersund kommer att stå som värd för Junior-VM i skidskytte 2025. Staden som är van vid att årligen arrangera internationella skidskyttevenemang välkomnar nu för första gången ett Junior-VM. Datum: 24 februari-5 mars Mer info kommer.visitostersund.se
Nä, VC-damerna kör sprint ikväll, stafett imorrn kväll. Herrarna tvärtom. Åtminstone enl SVT.Idag är det sprintlopp i IBU-cupen. Damerna startar 10.30 och herrarna 14.00.
Ikväll är det VC-stafetter i Soldier Hollow. Herrarnas börjar 20.25 och damernas 23.00 svensk tid.
Ah, stämmer även med IBUs program. Jag tittade för snabbt. Korrigrade mitt inlägg.Nä, VC-damerna kör sprint ikväll, stafett imorrn kväll. Herrarna tvärtom. Åtminstone enl SVT.
Många tummar upp, men bara klackarna i taket är väl inte detta? Om de envisas med samma huvudkommentator kommer blodtrycket gå upp lite onödigt mkt.![]()
Beskedet: SVT säkrar rättigheterna till 2030
SVT förlänger skidskytterättigheterna till och med 2030. Det gäller såväl världscupen som VM. – Sverige har en gyllene generation som kommer hålla flera år tillwww.aftonbladet.se
Många tummar upp, men bara klackarna i taket är väl inte detta? Om de envisas med samma huvudkommentator kommer blodtrycket gå upp lite onödigt mkt.
Skönt att slippa att Viasat förstör en vintersport till. Men ytterligare 5 år av ett fullständigt maniskt ”… ner till vallen”. Det hade man ju gärna sluppit.Många tummar upp, men bara klackarna i taket är väl inte detta? Om de envisas med samma huvudkommentator kommer blodtrycket gå upp lite onödigt mkt.
www.langd.se
Extremt bra för spänningen iaf, hur roligt är en tävling som är avgjord innan alla har startat?![]()
TV jublar – skidskyttarna förtvivlar över beslutet - Langd.se
IBU lyssnade inte på dom aktiva elitåkarna. Istället beslutades under onsdagen den nya startordningen för distans- och sprinttävlingar i världscupen. Det för att behålla spänningen så länge som möjligt i tävlingarna. Men dom aktiva tror att dom bästa nu kan få sämre förhållanden än dom som...www.langd.se