Sverigetempot 2024

Sverigetempot 2024
Tackar vet jag den gamla goda tiden, då det gick att cykla utan batterier.
Var det när man gick över från trä till gummidäck du tycker det började urarta?
1720509517285.png

Sverigetempot 2024
Ja precis, passade på att fota medan jag justerade kläder och mängden koffein i systemet..
Dynamolampan har jag inte fått igång. Tur det är krav på dubbla lampor, tyvärr så är min andra mer pannlampa vid punka fix, än något som HåkanC kommer posta i lamptråden
Visa bilaga 710749
Börjar snart kvalificera dig för randoblickstråden tror jag!

Sverigetempot 2024
Är det TdF som inspirerats av ST eller vice versa (vad gäller grus)?

Det gruset måste vara ditlagt sedan senast. För övrigt är i alla fall inte längden 500 meter så värst döds. Och en cyklist jag kollade med nyss i Skövde, tyckte inte att det var något att höja ögonbrynen för.

Bra att ingen verkar ha halkat omkull på brons brädunderlag. Det har jag varit lite fundersam över.

Sverigetempot 2024
Har inte sett att det skrivits något om det, men efter förfrågan utmed vägarna har mat- och sovmöjligheterna i Sjötofta utökats och de håller nu öppet fram till kl. 10:00 11/7.

Alltså torsdag klockan tio för de som har långcyklingshjärna och inte klarar av att hantera siffror.

Senast ändrad:
Sverigetempot 2024
Har inte sett att det skrivits något om det, men efter förfrågan utmed vägarna har mat- och sovmöjligheterna i Sjötofta utökats och de håller nu öppet fram till kl. 10:00 11/7.

Alltså torsdag klockan 10 för de som har långcyklingshjärna och inte klarar av att hantera siffror.
du menar klockan tio?

Sverigetempot 2024
En bra idé förvisso men en sådan komplicerad (men förmodligen rolig) åtgärd är mer kostnadseffektiv om det finns ett starkt incitament för fuskbenägna att etc etc.
Men vad berodde felkörningarna på här?
Jag minns det som en suspekt avstickare in i skogen precis innan man var framme i Vansbro och det kändes klart enklare att bara hålla sig på den stora vägen i någon minut till så var man framme. Jag har iofs inte koll på om det är något annat problem med den infarten, vi följde ju spåret (så klart ?).

Att vi hoppades på en hemlig kontroll var nog mest för att vi tyckte att det hade varit trevligt om någon stod och bjöd på kaffe där.

Sverigetempot 2024
Jag minns det som en suspekt avstickare in i skogen precis innan man var framme i Vansbro och det kändes klart enklare att bara hålla sig på den stora vägen i någon minut till så var man framme. Jag har iofs inte koll på om det är något annat problem med den infarten, vi följde ju spåret (så klart ?).

Att vi hoppades på en hemlig kontroll var nog mest för att vi tyckte att det hade varit trevligt om någon stod och bjöd på kaffe där.

Nästa gång höjer vi kanske trivseln med kaffe på en ytterst hemlig plats. Som ska bemannas av några i tre dygn. Det vore kul om Sjötofta-andan sprider sig.

Vad gäller att ni trodde att det var en avstickare men att era spår gick upp igen på stora vägen kanske berodde på att ni alla hade minimerat antalet punkter i spåret. Även om själva avstickaren väl inte borde följa av det.
Eller så svamlar jag bara.

Sverigetempot 2024
Jag tycker alltså inte att det egentligen var något problem att se att spåret gick in där, men det är väl en raksträcka och om man ligger och bombar på (nåja) och inte är uppmärksam kanske man inte fattar i tid att man ska svänga. Rullar man förbi och börjar titta på cykeldatorn är man väl strax inne i Vansbro.

Finns det någon bra anledning att inte bara följa vägen in i Vansbro? E16 går ju där, men ser ut som att det är en cykelbana bredvid.

Sverigetempot 2024

Alltså torsdag klockan tio för de som har långcyklingshjärna och inte klarar av att hantera siffror.

Kan någon med hjärna lägga in en mapslänk? ?

Sverigetempot 2024
Jag håller med @kitzblitz hur fantastiskt det är att följa loppet på håll. Ni gör min sista arbetsvecka så mycket roligare. Det är fantastiskt att läsa om alla umbäranden och tröttheter men samtidigt hur ni bara kämpar på som små myror som ska till stacken oavsett hur mycket det blåser eller regnar. Kämpa på! Snart är ni i mål!!

Tillbaka
Topp