Dan C
Aktiv medlem
Tour de France, 2024
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Två ville dra, men en ville åka med.Vad hände med Remco, Tadej och Jonas?
Nu klagade jag ju på TE-laget som helhet, så jag vill se minst en etappseger till innan jag axlar manteln som anti-förutsägare.Har du @Mike C-förmåga så kanske man skulle spela på några TE-etappsegrar med tanke på hur det gick när han totaldissade Julian i girot?
De har inte läst happy för korrekt däckval samt däcktryck.Haha...haha...vilken pajasetapp, tror gruspartiet får kritik...eller kan de inte cykla?
Jag förutspår en merckxsk soloutbrytning på lördag från Steff Crass som är bäst i totalen för TE efter dagens etapp, 7:23 efter Pogi och på 21:a plats. Om han inte tappar något mer innan lördag och sen replikerar Kannibalens insats på etapp 17 i 1969 års upplaga, som f.ö. också passerade Tourmalet precis som etappen på lördag ska göra så är det TE i gult på franska nationaldagen nästa söndag!Nu klagade jag ju på TE-laget som helhet, så jag vill se minst en etappseger till innan jag axlar manteln som anti-förutsägare.
Men han fick noll betalt för sin offensiv vad det gällde att dryga ut sin ledning i totalen.Pogi drog ju på rejält och testade Vinge rejält ett par gånger. Klungan flög i bitar med dansken vet sig fast. Grandiost jobb av Joergensen att veva in dansken och gå ifatt när det blev kritiskt.
Abrahamsen har väl inte kommit igång efter vilodagen.Varför kör dom så här lökigt?
Jonas Abrahamsen!??Om det blir någon utbrytning vill säga.
Beror lite om det är vajsing på cykeln. Han kikar på något på hojen i alla fall.Undrar om Pogi grejar att hålla undan.