[ot] Fjollboll...
Hur kom du till den slutsatsen? Har du redan dragit i dig cavan?Har du äntligen kommit på att Fotboll är den största sporten? ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur kom du till den slutsatsen? Har du redan dragit i dig cavan?Har du äntligen kommit på att Fotboll är den största sporten? ?
Ja lika bra det, ifall det värsta händer att Engelsmännen lyckas vinna....Hur kom du till den slutsatsen? Har du redan dragit i dig cavan?
De har inte så många starka cyklister längreJa lika bra det, ifall det värsta händer att Engelsmännen lyckas vinna....
De får springa runt hur mycket som helst, bara Spanien vinner! ?De ska springa runt på mitten en timme till ungefär.
Har de slutat med att framföra multipla tolkningar av den döende svanen under fotbollsmatcher nuförtiden?De ska springa runt på mitten en timme till ungefär.
Italien är ju redan utslagna....Har de slutat med att framföra multipla tolkningar av den döende svanen under fotbollsmatcher nuförtiden?
På den tid då jag fortfarande någon gång tittade på bollsparkning hade närmast alla landslag medlemmar med stor talang och som inte hade något emot att ge sig på lite teater. Inte minst spanjorerna.Italien är ju redan utslagna....
Men spanjackerna tar det på straffar!Näääää, nu går jag och lägger mig....England kvitterar!!
Du menar alla buuuuuurop?Vilken stämning det blev på stadion nu!
Är inte Solna bästa laget?Så otroligt underbart rättvist! Bästa laget vann, och de sura Engelsmännen kan fortsätta att tjata om att Football is coming home! Hurra!
Jo, det har du ju rätt i, men inte Solna..... AIK!Är inte Solna bästa laget?
Fattar inget?
Heja Norrland!Jo, det har du ju rätt i, men inte Solna..... AIK!
Billiga kopior....Heja Norrland!
Är fjollboll enda sporten där det är bäst att komma 12a?Jo, det har du ju rätt i, men inte Solna..... AIK!
Det beror på vilket lag man håller på!Är fjollboll enda sporten där det är bäst att komma 12a?
Var det korpen?Härligt! Bästa laget vann ikväll med 2-1 mot storlaget Halmstad!![]()
Tjejer kan väl inte spela fotboll?Nu håller vi på Sverige ?
WOW!!! Den var ju skitsnygg!!! Måste genast skaffa mig en sådan!Såg att DanC köpt en ny mössa…
Visa bilaga 712617
Sveriges baksidaDå hälsar vi Mikkjal Thomassen välkommen till Sveriges Finaste Klubb!