Hunden valde Teslan för vår semestersnurr uppåt i landet i år, innan har jag bara kört lokalt med den själv.
Man laddar hela tiden.
Korta hårda stolar som man sitter ovanpå och inte i så som man gör i tyska bilar.
Man laddar hela tiden.
Omkörningsegenskaperna är bra.
Man laddar hela tiden.
Menyerna väldigt bra imho, hittar allt direkt. Torkarna på vänster var lite störigt först.
Man laddar hela tiden.
Chassit är fruktansvärt dåligt.
Man laddar hela tiden.
Den styr in rätt bra.
Man laddar hela tiden.
Otroligt tung vilket känns och stör i princip hela tiden men så är det ju idag.
Man laddar hela tiden.
Navigatorn ihop med laddplaneringen är bra, vilket är tur för:
Man laddar hela tiden.
Överlag en trevlig standardbil ändå.
Man laddar hela tiden.
Rätt litet bagage bak, luckan under är stor så man får packa i rätt sorts väskor. Luckan fram hjälper till lite, men blir lite som att packa en cykel med många små väskor snarare än få stora.
Man laddar hela tiden.
Hundläget är överlägset, samt den enda anledningen bilen överhuvudtaget valdes och resten av ovan egenskaper går lätt att uthärda av just denna anledning.
Man laddar hela tiden - nej det tar inte så lång tid. Och man kan köra om alla de där husvagnarna och lastbilarna igen för fjärde gången det gör inget, bilen har ju blinkers. Nä jag har inte bråttom, ja jag vägrar ligga och pendla mellan 65 och 85.
Jag behöver inte äta hamburgare, pinka och köpa kaffe var tredje timme så stoppen har inget annat värde än att överraska din reskamrat med ett pruttljud.
Några tankar från en Y lr.