Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte först "ok, den var ju lite smårolig" tittade sen på sista bilden en gång till![]()
Får man ligga på mage på sadeln med benen utsträckta bakåt? Det borde borde vara ganska aero i långa utförskörningar. Dock kanske inte den mest stabila positionen, men om det inte är alltför många kurvor...
Tror inte det.Får man ligga på mage på sadeln med benen utsträckta bakåt?
UCI har specat vilka kroppsdelar som får vara i kontakt med vilka cykeldelar.Får man ligga på mage på sadeln med benen utsträckta bakåt? Det borde borde vara ganska aero i långa utförskörningar. Dock kanske inte den mest stabila positionen, men om det inte är alltför många kurvor...
Ni som tog denna utan att googla eller ha engelska som förstaspråk förtjänar en applåd.
Droppen som fick bägaren att rinna över. Fast på engelska?Ni som tog denna utan att googla eller ha engelska som förstaspråk förtjänar en applåd.
Den var då långt ifrån självklar för mig!
Nä det ska ju vara ett strå, från en växt, inte sugrör.The last straw. Det som gör det svårt förutom ev språk är att det inte stämmer visuellt. Inte för mig i alla fall
Det är ju skämtet, att det var ett sugrör (eng. "straw") som knäckte kamelens rygg. https://en.wikipedia.org/wiki/Straw_that_broke_the_camel's_back?wprov=sfla1Nä det ska ju vara ett strå, från en växt, inte sugrör.
Nä det är ett enda strå från en växt på en redan överlastad kamel som knäckte ryggen. Inte ett sugrör! Det är bara dumheter det här med "straw" och "sugrör". Jag tycker inte om dumheter!Det är ju skämtet, att det var ett sugrör (eng. "straw") som knäckte kamelens rygg. https://en.wikipedia.org/wiki/Straw_that_broke_the_camel's_back?wprov=sfla1
Så kanske du skulle välja en annan tråd än just meme-tråden.. ?Nä det är ett enda strå från en växt på en redan överlastad kamel som knäckte ryggen. Inte ett sugrör! Det är bara dumheter det här med "straw" och "sugrör". Jag tycker inte om dumheter!
Absolut inte!Så kanske du skulle välja en annan tråd än just meme-tråden.. ?