D
Deleted member 54554
Guest
[OT] Memes, den stora tråden.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Trams! Kahlif är född som flicka och har växt upp till kvinna. Hon har dessutom klarat alla IOK:s tester och uppfyller kriterierna.
Du har fel. Hon har livmoder, har mens och kan föda barn. Hon är kvinna.Nä, inte trams, Kahlif får inte tävla i vanliga boxnings VM, "hon" har för mycket testosteron, så klarar inte testet de har. Visst är det orättvist kan man tycka, men hon är fysiskt sett en man.
Räcker intDu har fel. Hon har livmoder, har mens och kan föda barn. Hon är kvinna.
Starkt argument.Har inte fel...
Fysiskt är du en svamp. Det har mina svamp läkare kommit fram till.Kahlif's journal är inte offentlig, och bara för att läkare/barnmorska skrivit tjej i födelseattesten, så innebär det inte att Kahlif är kvinna per se. (finns flera diagnoser, som gör att hen är delvis kvinna och delvis man)
Fysiskt är Kahlif en man, det har internationella förbundets gender läkare kommit fram till. Varför OS läkarna inte beaktar det, kan man undra.
Färre kön fler memes tack.
Bästa filmen. ?
Sant! Förlåt för följande men det tog lite tid att hitta :-( Screenshot av screenshot klassas som meme?Färre kön fler memes tack.
Bästa memen i år.
Jättekul med internetkrigar / trollhumor. Den passar dock inte så bra här på cykelforumet happyride, testa flashback eller 4chan istället.
Tycker den passar bra i vardagsrummet eftersom tonen i dialogen i skämtet var vänskaplig och saklig.Jättekul med internetkrigar / trollhumor. Den passar dock inte så bra här på cykelforumet happyride, testa flashback eller 4chan istället.
Jättekul med internetkrigar / trollhumor. Den passar dock inte så bra här på cykelforumet happyride, testa flashback eller 4chan istället.
Precis, här på OT: Memes skojar vi om Greta Thunberg, "klimatkrisen", kvinnor (eller är de egentligen män???? ?) kärringar, bögar, Joe Biden, Trump såklart, the deep state, diverse minoriteter – ja, utom gruppen gubbar. För någon ordning får det va!!Tycker den passar bra i vardagsrummet eftersom tonen i dialogen i skämtet var vänskaplig och saklig.
Tycker någon att det är ett problem kan man vända sig till flashback där tonen är hårdare
Jag vet, just därför det var så roligt. Igenkänningsfaktorn var hög så att säga.Det där är från en film som heter the gentlemen med bla Matthew McConaughey, Colin Farrell och Hugh Grant och definitivt inte någon trollhumor.
Fräsht... ?Precis, här på OT: Memes skojar vi om Greta Thunberg, "klimatkrisen", kvinnor (eller är de egentligen män???? ?) kärringar, bögar, Joe Biden, Trump såklart, the deep state, diverse minoriteter – ja, utom gruppen gubbar. För någon ordning får det va!!
Jag vet, just därför det var så roligt. Igenkänningsfaktorn var hög så att säga.
On another note: Man saknar @marr emellanåt.
En ser vad en vill sePrecis, här på OT: Memes skojar vi om Greta Thunberg, "klimatkrisen", kvinnor (eller är de egentligen män???? ?) kärringar, bögar, Joe Biden, Trump såklart, the deep state, diverse minoriteter – ja, utom gruppen gubbar. För någon ordning får det va!!
Jag vet, just därför det var så roligt. Igenkänningsfaktorn var hög så att säga.
mmmm, det går ju att förklara med:Precis, här på OT: Memes skojar vi om Greta Thunberg, "klimatkrisen", kvinnor (eller är de egentligen män???? ?) kärringar, bögar, Joe Biden, Trump såklart, the deep state, diverse minoriteter – ja, utom gruppen gubbar. För någon ordning får det va!!
STAUBSAUGER!
STAUBSAUGER!
SCHMETTERLING!