Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det blev väl premium eftersom att det var högljudda som faktiskt höll. Jag har gått igenom så många frihjul från shimano genom åren.
Nu har jag inte cyklat så länge att jag kan uttala mig om nya navs hållbarhet. Däremot har jag många gamla (mååånga år) cyklar med nav som bara går och går, och inte låter de särskilt högt.det blev väl premium eftersom att det var högljudda som faktiskt höll. Jag har gått igenom så många frihjul från shimano genom åren.
Men hade gärna kört onyx ifall jag ville lägga dom pengarna. Det är skönt när det är tyst
Nu har jag inte cyklat så länge att jag kan uttala mig om nya navs hållbarhet. Däremot har jag många gamla (mååånga år) cyklar med nav som bara går och går, och inte låter de särskilt högt.
Ok. Men dagens landsvägscyklar har ju ofta skitjobbiga, smattrande nav. Varför?På lvgcyklar går nav nästan aldrig sönder. Det är på MTB där hållbarhet av de flesta nav är problematiskt. Krafterna går upp proportionellt med ett genom utväxlingen, som är ofta riktigt låg på MTB. Dessutom varierar kraften ofta abrupta när man gör genom stök.
Ok. Men dagens landsvägscyklar har ju ofta skitjobbiga, smattrande nav. Varför?
Ok. Men dagens landsvägscyklar har ju ofta skitjobbiga, smattrande nav. Varför?
Touché. ?För att påminna dig om att trampa?
Tror (gissar!) att kolfiberfälgar förstärker oljudet.Ok. Men dagens landsvägscyklar har ju ofta skitjobbiga, smattrande nav. Varför?
Det är en mycket bra funktion.För att påminna dig om att trampa?
18t på 350 är tämligen tyst. 36t är mycket mer påtagligt, om man säger så.Newmen fade upplever jag som väldigt tysta. Höll på att bryta ihop av de häringa DT 350 eller nåt.
shop.2rad-circle.de