Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ingen verkar det som. Hittar enstaka i asien. Kanske kontakta POC?Har en POC Ventral Spin. Men skumgummifodret börjar bli dåligt. Vem säljer den reservdelen?
Fick kontakt med POC och de hade slutat med reservdelar till den modellen, då de börjat med Mips. Men... De sa att Mips passar Spin, så de skulle skicka mig kuddarna gratis. Sa jag att jag är en riktigt nöjd POC-kund?Ingen verkar det som. Hittar enstaka i asien. Kanske kontakta POC?
Men för 400-500kr som de vill ha så hade jag nog bara köpt en ny hjälm. Börjar den vara så sliten så är nog hjälmen nära EOL.
Ibland har man flyt!Fick kontakt med POC och de hade slutat med reservdelar till den modellen, då de börjat med Mips. Men... De sa att Mips passar Spin, så de skulle skicka mig kuddarna gratis. Sa jag att jag är en riktigt nöjd POC-kund?![]()
Haha jag har samma problem, frågade och fick till svar att dem inte har något som passar. men skulle få en 35% voucer på deras hemsida!Fick kontakt med POC och de hade slutat med reservdelar till den modellen, då de börjat med Mips. Men... De sa att Mips passar Spin, så de skulle skicka mig kuddarna gratis. Sa jag att jag är en riktigt nöjd POC-kund?![]()
Men är det samma typ av liner då? För "spin" har ju rotationsskyddet i själva linern, om man håller om den med fingerspetsarna känns den ju litegrann som en ballong med gele i, medan vanliga liners känns som strävt skumplast.Fick kontakt med POC och de hade slutat med reservdelar till den modellen, då de börjat med Mips. Men... De sa att Mips passar Spin, så de skulle skicka mig kuddarna gratis. Sa jag att jag är en riktigt nöjd POC-kund?![]()
Jag fick klippa pyttelite på båda sidorna av inlägget. Jag är enormt nöjd med hjälmen och kundservicen.Men är det samma typ av liner då? För "spin" har ju rotationsskyddet i själva linern, om man håller om den med fingerspetsarna känns den ju litegrann som en ballong med gele i, medan vanliga liners känns som strävt skumplast.