Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Efter?Är det någon kättersk protestantisk grej att äta semlor EFTER fettisdagen?
Nej, ateistisk!Är det någon kättersk protestantisk grej att äta semlor EFTER fettisdagen?
Så vackert!
Antar att du inledde midsommarfirandet för några veckor sedan.1
Kanske sista innan nästa semmelsäsong drar igång i september strax innan julskyltningen börjar?
Visa bilaga 688135
Julskinka som förrätt?
Och snaps efter.Julskinka som förrätt?
Ser så gott ut!
Du är den enda som har hittat helt rätt här i livet.Äh, vi kör en idag också. För att reta semmeltalibanerna?
Visa bilaga 690892
Måste nog klicka hem denna till dig ?Äh, vi kör en idag också. För att reta semmeltalibanerna?
Visa bilaga 690892
Aha… ?Säsongen sträcker sig väl mellan nyår och jul?
Bara att fortsätta, snart kan du skölja ner semlan med julmust!Satt fint efter förmiddagens femmilsrunda?
Visa bilaga 700177
Jag drack årets första Julmust i torsdags. Från Hammars Bryggeri samt Zeunerts. ?Bara att fortsätta, snart kan du skölja ner semlan med julmust!
Som trådens rubrik frågar...nå, hur många har du ätit idag?
Det är bra att vara tydlig vid ironi på internet. Du är lätt att bli missförstådd annars.Ett ytterst överskattat bakverk.
Eller lusslor, som dom heter.Tre månader kvar till lussesemlorna.
Pepparkaksvegoärtsoppa då?Vegetarian, så nej.
Varför tror du att mitt inlägg var ironiskt?Det är bra att vara tydlig vid ironi på internet. Du är lätt att bli missförstådd annars.
Är det försent för suströmmingsmesslorna?Tre månader kvar till lussesemlorna.
Jag tänker att en person med så pass gott omdöme avseende avatar-val omöjligen kan inta en negativ inställning till bakverk i paritet med Budapestbakelser eller allt med choklad i. Annat än med en ironisk ingång då.Varför tror du att mitt inlägg var ironiskt?
Budapeststubbe är ju nummer 2 på min lista av överskattade bakverk....Jag tänker att en person med så pass gott omdöme avseende avatar-val omöjligen kan inta en negativ inställning till bakverk i paritet med Budapestbakelser eller allt med choklad i. Annat än med en ironisk ingång då.![]()
Burn the heretic!Budapeststubbe är ju nummer 2 på min lista av överskattade bakverk....
Budapeststubbe är ju nummer 2 på min lista av överskattade bakverk....