[Kalender] SSSM 2025 i Jädraås

Tjena!

Eller ska jag ta med mig två hojar? Då får jag ju verkligen en anledning till att bygga ihop en ram som bara hänger och skräpar...

Herregud vad med framförhållning..

På SSWC gällde samma utväxling för hill climb som man tänkte tävla med. Såg mycket fipplande ändå tex. ta ur luften ur gaffeln innan mm.

Sådärja nu är den riktiga SSSM25 tråden igång. Tack @fedde att du startade en tråd om SSSM25 direkt efter SSSM24 så intresset hölls uppe men nu kan ju den tråden införlivas här kanske?
Eller så raderar jag tråden som jag startade?!
Fast jag glömde att (nästan) inget får raderas.....
Men någon moderator kanske kan låsa den tråden? Alltså "SSSM 25 - Jädraås"-tråden.

Senast ändrad:
Om du kan med sånt så kan du få hjälpa mig ?
Tack, har gått bet själv🤔

20240730_172150.jpg

Tjena!

Det är ju typ precis så jag tänkte mig, fast jag är inte tillräckligt tuff så jag måste nog ha frambroms. Sen blir det mycket mer dyrplast och modifieringar för att få så lågt vikt som det bara går.
Men framförallt så kommer det sitta en heeelt annan symbol på styrhuvudet..

Är det verkligen regelmässigt OK att ha allt klart planerat OCH kommunicerat redan nu?
Det kanske stämmer, men å andra sidan är det såhär: Jädraås ligger ganska mitt i ingenting. Boenden växer inte på träd, samtidigt som byn är ett populärt besöksmål och särskilt den aktuella helgen. Samtidigt vill vi att så många som möjligt ska kunna och vilja komma hit och vara med hela helgen. För det krävs lite framförhållning, både av arrangörerna och de som ska komma hit. Det betyder inte att vi kommer öppna nån formell anmälan än på ett bra tag, men nu har ni i alla fall fått lite förhandsinformation om vissa väsentligheter. 😎 men fortsättning följer…🍷🍷🍷

Hamnade min tröja på prisbordet i Örebro? @EST @onegear
Annars får den gå vidare till nästa prisbord 😉
Vi tog med den till rejset och den kom inte med hem men vad som skedde under prisutdelningen kommer för alltid vara höljt i en dimma av tre liter rosévin och cigarettrök så tyvärr vet jag inte till 100% men jag är ganska säker på att nån vann den. :D

Tillbaka
Topp