Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
-heller.Nu kör vi inte!
Vi gör alla fel ibland. Men du kan vara lugn, det går bra att inte cykla idag också. Alla ska med.Va! Idag.?
Jag trodde att det var förra helgen som jag inte skulle cykla Vätternrundan, mao. så cyklade jag inte Vätternrundan helt i onödan.?
Missade denna anmälan, men det här kanske kan intressera.Visa bilaga 705959
1903, första tävlingen av "Vättern runt".Vilket år?
hr K. A. Fredriksson (och även en del av de andra hr:arna) tycks ha haft vana att cykla runt sjöar sedan tidigare:Hittade resultatet.
Visa bilaga 705961
Har räknat manuellt till 71 st, satt in en hundring ifall jag räknat fel.Vilka töntar, hålla på och mäta?
Eftersom att jag inte officiellt stoppat Stuvarns insamling så skänker jag 1 kr / deltagare som slår min bästatid(på gamla sträckningen) fastän på nya längre varvet.
Häng på.......
Till minne av Stuvarn
Hej alla Jag har startat en insamling hos Cancerfonden till minnne av Stuvarn med avsändare "Användarna på Happyride" Det vore roligt om vi blev några stycken och framförallt bra att det kommer in medel till Cancerfonden. Jag kommer att se till att det även blir en kondoleans kopplad till...happyride.se
Tvärtom! En drömstart! Hade du sovit genom hade du ju tom vunnit hela InteVättern!Ajfan jag försov mig, har jag missat starten igen?
Jag tar det lugnt. Är nu uppe i 16 raka och det brukar alltid gå att vaska en plats i sista sekund.Jag ser just att anmälan till inte cykla Vätternrundan öppnar nästa vecka.
Här gäller det att hänga på låset för att säkra sig sin icke-plats!
Oj, oj, oj, det var modigt. Är ju verkligen inte säkert att den kommer fram såsom dagens postgång ser ut.Jag har skickat in anmälan redan, per post.
Men @Pfaff sade ju att det är först nästa vecka? Jag tror på Posten, de klarar det!Oj, oj, oj, det var modigt. Är ju verkligen inte säkert att den kommer fram såsom dagens postgång ser ut.
Begreppet ”leva på hoppet” har väl sällan känts mer relevant. Jag är rädd att du lever i en svunnen tid när ”som ett brev på posten” var ett positivt uttryck.Men @Pfaff sade ju att det är först nästa vecka? Jag tror på Posten, de klarar det!
Kan hända. Har dock positiva erfarenheter av PostNord, även om det givetvis blivit sämre efter bolagisering och utförsäljning.Begreppet ”leva på hoppet” har väl sällan känts mer relevant. Jag är rädd att du lever i en svunnen tid när ”som ett brev på posten” var ett positivt uttryck.
Postverket upphörde 94, tvek på att du är tillräckligt gammal för att minnas så långt tillbaka.Kan hända. Har dock positiva erfarenheter av PostNord, även om det givetvis blivit sämre efter bolagisering och utförsäljning.
Oh, du vänlige. Men tyvärr..Postverket upphörde 94, tvek på att du är tillräckligt gammal för att minnas så långt tillbaka.
![]()
Kan tänka mig att det finns vissa aspekter utöver det som påverkar.Kan hända. Har dock positiva erfarenheter av PostNord, även om det givetvis blivit sämre efter bolagisering och utförsäljning.
Svart-icke-cykling?Hittills har det funkat bra att inte göra en icke-anmälan. Jag kommer chansa även den här gången
Ja. Danskarna.Kan tänka mig att det finns vissa aspekter utöver det som påverkar.
Beklagar. Bara att bita i det sura äpplet.Fan jag gjorde bort mig. Skulle anmäla mig här men råkade anmäla mig på vätternrundan istället![]()