Inte cykla Vätternrundan 2018 [intresseanmälan]

Vilka töntar, hålla på och mäta?
Eftersom att jag inte officiellt stoppat Stuvarns insamling så skänker jag 1 kr / deltagare som slår min bästatid(på gamla sträckningen) fastän på nya längre varvet.
Häng på.......

Skit också jag missade det igen!
17184630349292202204613943216781.jpg

Fantastiskt, då är det 121 år sedan den första intresseanmälan att inte cykla vätternrundan lämnades in. Undrar vem den visionären var och vad som drev honom.

hr K. A. Fredriksson (och även en del av de andra hr:arna) tycks ha haft vana att cykla runt sjöar sedan tidigare:
(Ska vi gissa att Morén = Norén?)

Vilka töntar, hålla på och mäta?
Eftersom att jag inte officiellt stoppat Stuvarns insamling så skänker jag 1 kr / deltagare som slår min bästatid(på gamla sträckningen) fastän på nya längre varvet.
Häng på.......

Har räknat manuellt till 71 st, satt in en hundring ifall jag räknat fel.
Ladda på med det ni har .....

Jag har redan börjat träna upp simultanförmågan med att ha en chipspåse på varje sida i soffan.
Och så fjärrkontrollen på det, men va fan man har ju fötter också.
Hårt jobb men jag sliter på och tränar varje dag 💪
Allt tyder på att jag inte kommer till start starkare än någonsin.
Jag ger mig själv fem såna här 🍺🍺🍺🍺🍺 i betyg.

Begreppet ”leva på hoppet” har väl sällan känts mer relevant. Jag är rädd att du lever i en svunnen tid när ”som ett brev på posten” var ett positivt uttryck.
Kan hända. Har dock positiva erfarenheter av PostNord, även om det givetvis blivit sämre efter bolagisering och utförsäljning.

Hittills har det funkat bra att inte göra en icke-anmälan. Jag kommer chansa även den här gången

Tillbaka
Topp