SIE
Aktiv medlem
Black Week Black Friday erbjudanden & diskussion
De flesta ligger i dagens fynd-trådenAnvänder förra årets tråd, någon som hittat några bra deals?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De flesta ligger i dagens fynd-trådenAnvänder förra årets tråd, någon som hittat några bra deals?
Finns en del i tråden "dagens fynd"!Använder förra årets tråd, någon som hittat några bra deals?
Gissningsvis fullpris men bra sortiment över disk och trevlig affär: http://www.skogtradgard.se/produkter/tradgardsredskap/Om nån råkar hitta bra pris på Silky Gomboy eller liknande kvalitativ cykelrelaterad produkt så pinga gärna mig.
Nog få som är intresserade av 60 mm dropper idag. Dessutom extern vajer, 2x-reglage och 27.2. Lär ha värmt hyllan länge.Kan inget om droppers. Varför är den här så mycket nersatt? https://www.cykelkraft.se/justerbar...justerman-external-31-6-x-400-mm-svart-279727
Som det mesta i deras outlet då. Tack för svar.Nog få som är intresserade av 60 mm dropper idag. Dessutom extern vajer, 2x-reglage och 27.2. Lär ha värmt hyllan länge.
Coola hjul för 5000 absolut?
Skulle ha det här vara ett vetigt hjulpar istället för mina tunga alu hjul på 2kg+?
Tycker inte det brukar vara så unika BF erbjudanden. Oftast känns det som att dom vill bli av med lager som kostar pengar.
Ja, till skillnad från andra kampanjer. Just nu har väl exempelvis TCM lite rea på saker som trots allt är helt, up to date. Förra årets BF såldes det mycket saker som var av äldre generation och sannolikt inte hade någon större omsättning.Till skillnad från andra kampanjer?
Finns ju en del svenska butiker med 365 dagars öppet köpVad skulle ni säga. Om man vill ha en Garmin GPS för LVG. Men inte tänker börja använda den förrän till våren. Köpa nu om det blir bra rea och lägga på hyllan till våren eller vänta till man behöver och köpa den. Med risk för att priset kanske sticker iväg då just för alla börjar fundera på nytt då. Eller eventuellt kommer priset krypa ner lite till dess ändå. Svårt att säga![]()
Black friday brukar ju innebära bra priser på varor som är på väg ur marknaden så om det är en sådan enhet du är spekulant på så skulle jag köpt om jag hittat något som får en betydande prissänkning.Vad skulle ni säga. Om man vill ha en Garmin GPS för LVG. Men inte tänker börja använda den förrän till våren. Köpa nu om det blir bra rea och lägga på hyllan till våren eller vänta till man behöver och köpa den. Med risk för att priset kanske sticker iväg då just för alla börjar fundera på nytt då. Eller eventuellt kommer priset krypa ner lite till dess ändå. Svårt att säga![]()
Ja, till skillnad från andra kampanjer. Just nu har väl exempelvis TCM lite rea på saker som trots allt är helt, up to date. Förra årets BF såldes det mycket saker som var av äldre generation och sannolikt inte hade någon större omsättning.
Allmän eller potentiell rea?Ett tips till dom som tänker köpa en Specialized den närmaste tiden är att en liten fågel viskade i mitt öra att det kommer att ske en prissänkning inom kort.
Ingen aning. Men jag ”förköpte” en Specialized Turbo Levo Comp Alloy för 61.995:- igår.Allmän eller potentiell rea?
Till och med gått inflation i Black friday...Speciellt som jag gissar att du syftar på en shop som aldrig någonsin sålt något till ordinarie pris
R2 har 10% på sortimentet.Någon som sett bra deals på slicksiga graveldäck?
Några som har bra tips Black Friday erbjudande på racer?
Aethos med bra rabatt: https://www.bike24.com/p2801004.html
Snabb och snygg Ridley:
![]()
Ridley Noah Disc Road Bike Shimano Ultegra 11S 700 mm Battleship Grey from €2,799.99 instead of €4,499.00
Discover a wide range of products on www.alltricks.comwww.alltricks.com
Verkligen, typ halva priset…Bike24 hade några najsiga bmc-ramar på BF-rean.