MagerValp
Aktiv medlem
Visa din misär!
Fy fan, lagsport är ju sann misär. Krya!Spelade fotboll med sonen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fy fan, lagsport är ju sann misär. Krya!Spelade fotboll med sonen.
Försök att undvika den här radiostationen om du inte är så förtjust i den låten....Ingen misär att visa men imorse hörde jag Last Christmas på radio…
Ingen misär att visa men imorse hörde jag Last Christmas på radio…
Jag blir sjukt sugen på att köra <icke-PK> och blasta den på hög volym på kontoret för att få det ur vägen.Inga problem alls! Whamagheddon startar enligt de officiella reglerna inte förrän 1 december.
Fast nu nu heter ju tråden "visa" din misär. Spela in en film där du själv sjunger en fin jullåt för dina kollegor. Förslagsvis den där av hon Mariah Carey + den förmodligen grova misshandeln du får utstå därefter.Jag blir sjukt sugen på att köra <icke-PK> och blasta den på hög volym på kontoret för att få det ur vägen.
Passar bättre i "skyll dig själv"-tråden. Med dålig rygg ska man passa sig för vissa saker.Ingen lunchrunda.
Jäkla rygg.
Vi fällde träd och drog stock i helgen.
Mmmmmm stock...Ingen lunchrunda.
Jäkla rygg.
Vi fällde träd och drog stock i helgen.
Om man inte fäller träd, drar stock, sågar och klyver, så får man frysa hela vintern. Det är inte heller bra för ryggen och kan bidra till misären.Passar bättre i "skyll dig själv"-tråden. Med dålig rygg ska man passa sig för vissa saker.
Enligt min erfarenhet sysslar ingen (jag känner några) med ved för att alternativet är att frysa. De gör det för att de gillar det. Jag förstår dem. Men, numera prioriterar jag ryggen. En paj rygg gör att jag förlorar pengar (och ffa livskvalitet).Om man inte fäller träd, drar stock, sågar och klyver, så får man frysa hela vintern. Det är inte heller bra för ryggen och kan bidra till misären.
Inte rimligt att du ska offra din rygg ändå. Jag vet hur verkligheten är (har gjort många dumma saker själv). Kalla in gentjänster. Det är bättre/rimligare än att paja din rygg (och hoppa tillbaka några hack i formkurvan).Har man en åldrig farsa att hjälpa, så…
Vår stuga ligger lite för ensligt till. Man får offra några värktabletter och rehabpass då. Lyckades sitta av ett par timmar trainer igårkväll så det kan ha del i komplotten.Inte rimligt att du ska offra din rygg ändå. Jag vet hur verkligheten är (har gjort många dumma saker själv). Kalla in gentjänster. Det är bättre/rimligare än att paja din rygg (och hoppa tillbaka några hack i formkurvan).
Jag är övertygad att nån gärna hjälper dig/din pappa om de får möjligheten. Har du otur offrar du mer än värktabletter. Jag "tröstade" mig länge (utsäktade min dåliga strategi) med: "Nåja, det är ju inte diskbråck, iallafall". Sen kom diskbråcket.Vår stuga ligger lite för ensligt till. Man får offra några värktabletter och rehabpass då. Lyckades sitta av ett par timmar trainer igårkväll så det kan ha del i komplotten.
Ingen misär att visa men imorse hörde jag Last Christmas på radio…
Om det aldrig tar slut så är det väl givet att det händer för eller senare?Everlong..
Den går väl bara på enklare kvint/power-chords dessutom, inget som utmanar ett lillfinger?Gitarrskada!?
Har överansträngt en led i lillfingret efter att ha tränat på att spela Foo Fighters Everlong på gitarr. Hur är det möjlligt?![]()
Det där är väl ingen misär ..Visa bilaga 743944
Tekniskt sett är misären över nu, men det var verkligen svettigt där ett tag..
Stark självtillit ändå att utöva takmonterad cykeltransport som garageägare.Glömde fotografera när jag körde in i garaget med cykeln kvar på taket. Flög delar, invbucklat biltak osv. Tur i oturen att det var frugans hoj.
Glömde fotografera när jag körde in i garaget med cykeln kvar på taket. Flög delar, invbucklat biltak osv. Tur i oturen att det var frugans hoj.
Fy fan, det där var riktigt illa.
Riktig cykel = Fultysk
Nu är jag nog trög igenVad är det för mejeri-reklam på veven?![]()
KvargNu är jag nog trög igen![]()
Djävulens påfund. Cheeze Cruncherz, alltså.
Ser inte helt skönt ut. Inga benskador hoppas jag.Knackade i tån i sängen innan löpturen. Det knakade till och gjorde ont. Men, det verkade inte ha gått sönder nåt. Så, jag sprang min sväng. Gissa vilken tå jag slog i.
Visa bilaga 744345
De vanliga ja. Men inte de heta.Djävulens påfund. Cheeze Cruncherz, alltså.
Jag vet inte om nåt gick sönder (och de gör ju ändå inget åt det). Har inte hindrat mig från att jobba (jag har dock inte sprungit eller skidat fram till igår). Det känns idag (15 löpning på löpband). Det gör inte ont, men det känns i tån att jag gjorde nåt igår. Så, nåt gick nog sönder ändå.Ser inte helt skönt ut. Inga benskador hoppas jag.
Du får skaffa en hover-säng utan ben (om det nu var sängbenet som attackerade tån).
Läskigt. Jag var med om en mindre dramatisk variant i vintras när jag rullade i max 20 km/h på en asfalterad raksträcka och plötsligt kände hur cykeln började försvinna under mig. Insåg att det inte gick att rädda och försökte lägga mig ner så försiktigt som möjligt, inga skrapor och endast ett blåmärke på smalbenet som ramen slog emot.Tänkte att det var dags att ta fram landsvägscykeln idag med fem grader och ingen frost i Örebro. Första kröken som jag tog i 35 km/h enligt Strava gick både jag och min tjej i backen på grund av ishalka. Det blev bara blåmärken för oss båda som tur var, lite skrap på växelhandtagen och några hål i kläderna. Vi håller oss ett par månader till nästa säsongspremiär
AjajajTänkte att det var dags att ta fram landsvägscykeln idag med fem grader och ingen frost i Örebro. Första kröken som jag tog i 35 km/h enligt Strava gick både jag och min tjej i backen på grund av ishalka. Det blev bara blåmärken för oss båda som tur var, lite skrap på växelhandtagen och några hål i kläderna. Vi håller oss ett par månader till nästa säsongspremiär
Rekommenderar grus och skog eller möjligen dubbat för early birds. Nåja, hoppas cyklar och kroppar läker väl.Läskigt. Jag var med om en mindre dramatisk variant i vintras när jag rullade i max 20 km/h på en asfalterad raksträcka och plötsligt kände hur cykeln började försvinna under mig. Insåg att det inte gick att rädda och försökte lägga mig ner så försiktigt som möjligt, inga skrapor och endast ett blåmärke på smalbenet som ramen slog emot.