Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, att visa upp bakverk och inte bjuda måste väl ändå anses åtminstone gränsa till att klassas som brott mot mänskligheten?Någon som är sugen på att se min topp 3 lista av favoritbakverk?![]()
Ja tack!Någon som är sugen på att se min topp 3 lista av favoritbakverk?![]()
Budapeststubbe är ju nummer 2 på min lista av överskattade bakverk....
Bläääää...klart överskattad!
På min lista är kladdkaka 1:a och kärleksmums 2:a.Min topp 3 lista på överskattade bakverk:
1. Semla
2. Budapeststubbe
3. Morotskaka
Och detta är helt utan någon form av ironi.
Håller med, gravt överskattade de också..På min lista är kladdkaka 1:a och kärleksmums 2:a.
Någon som är sugen på att se min topp 3 lista av favoritbakverk?![]()
Nu när du säger det...dammsugare är inte så dumma faktiskt!Min gissning:
- Delicato dammsugare med bäst före 2099-01-01
- ICA storpack korvbröd med bäst före 3099-01-01
- sen vet jag inte, men upplys oss!
Tack...ska komma ihåg det.Alla vet att en semla förtjänas först efter 15 mil!
Delicato! Fint ska det vara. Finns ju lite billigare alternativ för oss som inte har råd med finkonditoriprodukter.Min gissning:
Underbart! Så mycket godare än trötta semlor!Delicato! Fint ska det vara. Finns ju lite billigare alternativ för oss som inte har råd med finkonditoriprodukter.
Visa bilaga 728191
Vilken?Men för helvete! Skärp er! Det finns en annan tråd för andra sötsaker än semlor!
Men för helvete! Skärp er! Det finns en annan tråd för andra sötsaker än semlor!
Meh, du kan vara överskattad!Bläääää...klart överskattad!![]()
Korvbröd med grädde och lite mandelmassa funkar som semla faktiskt ifall man inte orkar fixa med bröd.Min gissning:
Ej betald?
Formpuristiskt och innehållsneutralt är mitt omdöme.
Den måste ju smakas först, för att se att den verkligen är bra.Ej betald?
För den som satte fredagspilsnern i vrångstrupen kan jag ju lugna er genom att berätta att det är en saffransmaritozzi ovan, vilket väl trots fyllning av grädde och mandelmassa strikt talat inte är en semla. Men precis lika god.
Sluta, du gör mig hungrig...Den ser ut som en ”femminuterssemla” gjord på sprutgrädde, mandelmassa från en rulle köpt på ica samt korvbröd direkt från korvbrödsbagarn-påsen.![]()
Julsemla?Julsemla från Tadah.
Julsemla från Tadah.
Mordor?Det blir definitivt minst en saffranssemla i år. Om inte bara för att ge GoranS krupp.
Var hittar man bästa i Malmö med omnejd?
Mordor?
Solna ligger väl långt från Malmoe.Mordor?
FETTIS-dagen är därmed rörlig, och kan infalla som tidigast 3 februari och senast 9 mars
Fettisdagsnubbe?
Lite kardemumma och äpplefyllning tillsammans med mandelmassan. Väldigt gott.Vad är det juliga i den där? Det ser inte ut att vara saffran?