Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den kommer köras i Juni, så när datumen kommer upp på hemsidan ska det stämma^Ser grymt ut för randoscenen i Sthlm!
En ny 100-milare av Barkarby-maffian. Och en ny startplats i Bromma. Spännande![]()
Det har gjorts förut.I Östergötland pratar vi om att köra två varv runt Vättern någon gång i Juni/juli. Vet inte om det blir ett riktigt Brevet-event, men 60mil under 24h.
Häftig intervall 2 * VR.I Östergötland pratar vi om att köra två varv runt Vättern någon gång i Juni/juli. Vet inte om det blir ett riktigt Brevet-event, men 60mil under 24h.
Tipsa en lokaltidning om tilltaget så är mittuppslaget garanterat ert. Med bild och allt!Häftig intervall 2 * VR.
Vi kommer inte köra samma helg som Vätternrundan då arrangören inte var så pepp på att man kör två varv
Vem blir först med tre?Det har gjorts förut.
Jag hittade ingen som vill hänga med så det blev en ”one man show”. Väderförhållanden var helt perfekt, vindstilla på natten och inte alltför kallt, västlig vind på dagen men den var inte så farlig (trots det var sida med).
![]()
Start varv 1
I samma startgrupp var det en kille från CK Lunedi som hade fått för sig att köra solo så han tog spets och tillät ingen annan att dra. Han drog på i lagom tempo till Gränna då han tröttnade lite. Vi var några stycken som tackade för draghjälpen och lämnade honom bakom oss. Ett snabbt stopp i Jönköping för justering av klädseln...
Tre borde funka ypperligt med start vid em eller kväll (beroende på hur snabb man är) köra två varv. Komma fram på kväll dagen efter käka middag sova och därefter defilera sjönrunt dagen efteråt. 90 mil är dock en udda fågel när det gäller brevetlopp. Något i bakhuvudet säger också att varvlopp är no,no när det gäller brevet reglementet kan dock inte säga att jag minns paragrafen.Vem blir först med tre?
Tre borde funka ypperligt med start vid em eller kväll (beroende på hur snabb man är) köra två varv. Komma fram på kväll dagen efter käka middag sova och därefter defilera sjönrunt dagen efteråt. 90 mil är dock en udda fågel när det gäller brevetlopp. Något i bakhuvudet säger också att varvlopp är no,no när det gäller brevet reglementet kan dock inte säga att jag minns paragrafen.
Fy tusan om någon lär sig banan på Vätternrundan och kan köra andra varvet fortare!Enkelt. Anmäl er två gånger och kör första gången i falskt namn. Så kan du banan till andra varvet.
En klassiker bland orienterare!
Visa bilaga 741088
Jovisst, ragga ihop en grupp med de bästa 24-timmarscyklisterna och låt dem köra lagtempo så kanske det kan gå. Jag tänkte dock att man kunde ta det på klassiskt längd- och stavhoppsmanér med höjning med ”en åt gången”.Då är det väl lika bra att dra till med 4 varv så att man kommer upp i en jämn randodistans.
Lessen men, VRx4 kan aldrig bli rando då reglerna inte tillåter att samma sträcka cyklas åt samma håll flera gånger under samma lopp.
Redan gjort.Vättern-Vänernrundan?
Lika bra att lägga ner, allt det roliga har ju redan gjorts?
Med det m sagt - Midnight Sun Randonnée ser härligt ut. Roligare än ett antal varv runt Vättern iaf
Vill inte låta negativ, men jag tror du är lite sent ute ...Jag som främst varit mtb-cyklist har aldrig cyklat mer än 17 mil på en dag.. men Sverigetempot vore en grym upplevelse, så tanken är att testa på 20-30 mil under 2015. Babysteps![]()
Ojdå… 2025 skulle det kanske stå.Vill inte låta negativ, men jag tror du är lite sent ute ...![]()
Ojdå… 2025 skulle det kanske stå.
Finns det någon tråd för Midnight Sun Randonnée? Jag hittade ingen.
Den som jag startade idag?
Den som jag startade idag?
Precis.
Får bara försiktig så man inte skriver i den.
Bra grund för en HAMR!51600 km är sammanlagda distansen för alla 148 randolopp 2025.
Svårt att få till logistiken bara tänker jag. Umeå och Malmö samtidigt kan bli tufft.Bra grund för en HAMR!
Svårt att få till logistiken bara tänker jag. Umeå och Malmö samtidigt kan bli tufft.
Har hört talas om cyklister som fått dispens för att cykla på annan tid (big...host...mollo).Svårt att få till logistiken bara tänker jag. Umeå och Malmö samtidigt kan bli tufft.