Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det ngn stuga ute i Sthlms skärgård?Årets första dag bjöd på ett tunt och vindpinat snötäcke.
Visa bilaga 745268
Ja, det är utanför Grisslehamn, med utsikt mot Åland.Är det ngn stuga ute i Sthlms skärgård?
Ja vyer idag går det inte att klaga på. Cyklingen tyckte jag nog var bättre än igår, mer fruset.Visa bilaga 745519
Måste tyvärr ta en vilodag idag, men det gör ju nästan ont att inte få ge sig ut och cykla i det här.
Aha, det är Saturnus. Var ute för knappt en timme sen och undrade vad det var som lyste så starkt där en bit till höger om månen, antog nån planet men ingen koll på vilken.Venus månen och Saturnus.
Visa bilaga 745843
Den starka är Venus. Saturnus är precis till vänster snett ovanför månen som syns svagt.Aha, det är Saturnus. Var ute för knappt en timme sen och undrade vad det var som lyste så starkt där en bit till höger om månen, antog nån planet men ingen koll på vilken.
Insåg det efter att jag skrivit mitt inlägg, Venus är ju betydligt närmreDen starka är Venus. Saturnus är precis till vänster snett ovanför månen som syns svagt.
Usch, därinne på andra sidan satt jag mer eller mindre dygnet runt och slutförde ett projektarbete helgen när cykel-SM gick där utanför på Dag H. Bör ha varit våren 1998.
Vilket jäkla vackert väder ni har.
Jag skrev en tenta där på 80-talet.Usch, därinne på andra sidan satt jag mer eller mindre dygnet runt och slutförde ett projektarbete helgen när cykel-SM gick där utanför på Dag H. Bör ha varit våren 1998.
Ah, jag har fått en medhjälpare på Regelefterlevnadsavdelningen. Så trevligt!App app, max en bild per dag!