Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HshsOfrälse Big Oak. En helt OK elak stout men lite för tunn för min del. Sötman slår igenom. Smakar absolut inte 12 %.Visa bilaga 748418
Skönt att du har ett gäng runda ryska damer som sällskap.Testar klosteröl till tagliata
Visa bilaga 749247
En riktig höjdare!
En riktig höjdare!
Den tog slut innan middagen
Vilken årgång?
2016. :) KonjakVilken årgång?
Oh. Hur länge bör en sån där stå? Jag är nybörjare.2016. :) Konjak
=)Oh. Hur länge bör en sån där stå? Jag är nybörjare.
En amerikansk ölsommelier jag diskuterade med på Mastodon föreslog, utan att ha egen erfarenhet av just dessa Chimay, att 3-5 år borde vara optimalt. Bryggeriet själva anger 5 år som bäst-före-datum. Carolus anger 10 år för sin Imperial.=)
Jadu, det var "tunnare" än en vanlig Chimay Blå tycker jag. Inte säker på att den tjänar på att lagras, eller så ska den lagras ännu längre...
Ja, Blå Chimay tycker jag är som godast då, beroende på hur den lagrats då men men denna var klart annorlunda i smaken. Tror jag har en till i serien, den får stå längre. :)En amerikansk ölsommelier jag diskuterade med på Mastodon föreslog, utan att ha egen erfarenhet av just dessa Chimay, att 3-5 år borde vara optimalt. Bryggeriet själva anger 5 år som bäst-före-datum. Carolus anger 10 år för sin Imperial.
Drickbar men inte mer? Jag stod och höll i en idag, men avstod.