Har du fått din Brooks sadel stulen?

Det intressantaste i din länk kanske är detta "Sålde en cykel med bortslipat ramnr och när detta sågs vill säljare ej samarb."

Haha - hans aktuella annonser är tre Brooks-grejor man lätt snor åt sig, och tre set centrumkåpor till bilar...

Att stardress I brastad ( bråstad?) säljer stulna cyklar, sadlar och kläder på tradera kan vi nog spika.
Har sett lodisar som är med i "upphittade cyklargrupper" bara för att hämta dom som rapporteras in och sedan sälja dom. Easy money med cyklar...

Bilagor

• Screenshot_20181201-070730_Facebook.jpg
    Screenshot_20181201-070730_Facebook.jpg
    178.6 KB · Besök: 91
Trots att det är tydligt att det är stöldgods som säljs så står köparna på rad för att köpa, är inte det märkligt?

Det finns nog många även på detta forum som inte tvekar att köpa cyklar eller delar trots att de misstänker att de inte är ärligt inskaffade.

Senast ändrad:
Jag anmälde till Tradera. Får se vad som händer. Tradera och dock en intressent i affärerna, dom tjänar pengar på tvivelaktiga affärer, så det är inte säkert att dom gör något.

Vilket otroligt märkligt sammanträffande att den andra varan han handlar med förutom cykelsadlar råkar vara centrumkåpor till bilfälgar. Jävla pissluffare.

... ja undrar mest hur hen får tag i alla klänningar. Är det typ på samma sätt som navkapslarna så borde ju det kunna väcka viss uppmärksamhet om inte hen kör me spetsad drink på barer lr liknande.

Min kanske dyker upp där.. blev stulen tillsammans med resten av cykeln i måndags. Fö passar Brookssadlar min röv som hand i handske... Köpe en c13 med kolfiberrails till min Foil 10 nyligen och trainerpassen går lättare än förr.. Den som stals var en c15. Brookssadlarna är lite annorlunda, hårda bak för sittbenen och klart mjuka i mitten. Min domningar i paketet har helt försvunnit.

Genom att lägga det vinnande budet, så får du namn och adress på säljaren, efter auktionens slut. Annars är uppgifterna troligen sekretess skyddade av Tradera.

Men om man misstänker att det är stöldgods så vill man inte köpa.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp