Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Otur och trist.Med årets influensa blir det inte Hellacopters ikväll på premiärspelningen :/
Cyklistpris på biljetter https://happyride.se/annonser/2-x-parkett-hellacopters-31-1.286653/
Nej. Men jag fick ett upprört meddelande från en kompis som talade om (minst sagt) hutlösa priser. Honom tipsade jag om Pimme i Borgholm i sommar istället.Någon mer än jag som försöker betala för AC/DC biljetter på Ticketmaster utan att lyckas?!
Mina gick att betala utan problem, lite dyra dock, fick 2 kvällar med Metallica förra sommaren för samma pris som en kväll nu...Någon mer än jag som försöker betala för AC/DC biljetter på Ticketmaster utan att lyckas?!
Det sket sig för juli men augusti funkade senare på dagen, själv tyckte jag att det var "billigt" 2 biljetter för drygt 2000:-!Mina gick att betala utan problem, lite dyra dock, fick 2 kvällar med Metallica förra sommaren för samma pris som en kväll nu...
Var?Kvelertak i kväll![]()
En annan kör Nicke & Co i morgonKvelertak var bra. I dag laddas det för Hellacopters.
Och här blir det Mimfest ikväll.En annan kör Nicke & Co i morgon![]()
Man undrar ju hur länge de kan harva på utan att slå igenom på riktigt i USA. Är konkurrensen där så jäkla mycket hårdare eller är det bara taskig management? Eller behöver man ha en Hollywoodig frontman à la Grohl/Homme för att make it big time där?En annan kör Nicke & Co i morgon![]()
Den breda massan är inte intresserade av riktig musik nu för tiden. De få band som fortfarande säljer biljetter till arenor slog igenom och fick sin publik under 1900-talet.Man undrar ju hur länge de kan harva på utan att slå igenom på riktigt i USA. Är konkurrensen där så jäkla mycket hårdare eller är det bara taskig management? Eller behöver man ha en Hollywoodig frontman à la Grohl/Homme för att make it big time där?
Sant, gubbarnas förbannelse.. man får endast den publik som är uppväxt med en.Den breda massan är inte intresserade av riktig musik nu för tiden. De få band som fortfarande säljer biljetter till arenor slog igenom och fick sin publik under 1900-talet.
Sant, gubbarnas förbannelse.. man får endast den publik som är uppväxt med en.
Golvad GrävlingIkväll: Golvad grävling och KSMB.
Imorgon: KKPA, Menudå och SMÅJÄVLAFÖTTER.
Bra grejer.
Verkligen. De var anledningen till att jag tog mig dit och de levde upp till hypen.Golvad Grävling![]()