Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag antar att det är med kassett och däck.
Och gubbeJag antar att det är med kassett och däck.![]()
Jag ser att hjulet har volymen 520 ml. Om man uppskattar att hjulet har densiteten 2 g/cm3 så landar vikten på högst ordinära 1040 gram. Lite tyngre än mitt bakhjul på dagliga pendlaren.
Översta bilden, 95.3 kg snart är du uppe i min viktklass
Mähhh, har du ljugit om viktnedgångÖversta bilden, 95.3 kg snart är du uppe i min viktklass![]()
Nä och jag skrev ju snartMähhh, har du ljugit om viktnedgång![]()
Vilka bojsänkenKunde sparat ytterligare 100 g här.
![]()
HUNT Hill Climb SL Disc Tubular Wheelset
A sub-1000 gram disc brake wheelset developed specifically to shave seconds off the steepest climbs. This hyperlight, minimalist climbing wheelset combines race-proven UD carbon spokes and ultra-light, fast-engaging hubs with a 30mm, tubular carbon rim.eu.huntbikewheels.com
Så inte en ny strael?Det där förtjänar en riktigt tung stålram![]()
Pluppen på styret ser ut att kunna tryckas in lite tillVart har alla gnällisar tagit vägen?
Ingen som kommenterade ventilens placering![]()
![]()
Attans, då får jag slänga klubbkläderna och cykla nakenFärgen på den är värre.
Vart har alla gnällisar tagit vägen?
Varför det. Det är ju skitsnyggt.Vart har alla gnällisar tagit vägen?
Ingen som kommenterade ventilens placering![]()
![]()
Färgen på den är värre.
Han får ju inte in pumpen mellan ekrarna..Och det är inte ens rätt luft i! Inte ens värt att kommentera![]()
Vad är det för gullig klibba du har på sadelröret
Gissar att det står. "Vätternrundan, JA tack gärna"Vad är det för gullig klibba du har på sadelröret?
Man ser absolut den kolsvarta dt-loggan på det kolsvarta navet genom ventilhålet om man är i 20årsåldernAntar att ditt #valveholevision är on point. Men DT tycker inte det ska matcha längre så då byggs hjulen som du gjorde.
Det är mitt statement angående Vättern, dom har ju förlängt sk...n så att sluttiden lär börja på 8 oavsett hur mkt jag tränar.Vad är det för gullig klibba du har på sadelröret?
Jag vill också kunna cykla 32 mil på max 8:59 fast jag inte tränar.Det är mitt statement angående Vättern, dom har ju förlängt sk...n så att sluttiden lär börja på 8 oavsett hur mkt jag tränar.
Återstår beslut om man törs cykla utan fullface-hjälm![]()
Så man ska slänga av sig hjälmen om man får framåtrotation?Att spara på roterande vikt är viktigare än att spara på icke-roterande vikt.
Så man ska slänga av sig hjälmen om man får framåtrotation?![]()
Lättare sagt än gjort!Man borde hålla huvudet stilla (hjälper också för aerodynamiken).
Hur gjorde du för att hålla koll på ekerspänningen?Kineser är bra på mkt, coolfiberprodukter osv men...
Att tro att man kan spänna på ekrarna enl spec med en öppen nyckel var väl sådär.
Kom precis in i fönstret med moddad tightad nyckel.
Lär byta till squarx eller liknande för att kunna spänna på bakifrån.
JeppHur gjorde du för att hålla koll på ekerspänningen?
Alltså, funkade det med en vanlig ekerspänningsmätare, typ
![]()
Övre hjulet är rätt, nedre är bara monterat inför riktning. Ja, aero.Ekrarna är aeroformade eller? Åt vilket håll sitter de egentligen - ser ut som lite huller och buller. Kanske bara blir lurad av bilden..
Det kommer innan.
Finns det inte ngn löparhall som det cyklas i nära dig?Väntar på barmark, risken finns att 1a turen blir i cykelväska 28/4![]()
Nja, vi cyklade i Våxnäshallen med Skoghall för många år senFinns det inte ngn löparhall som det cyklas i nära dig?
Tingvallahallen kanske?
Men inte längre alltså?Nja, vi cyklade i Våxnäshallen med Skoghall för många år sen![]()