Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den som längtar efter något gott...Även andra-chansen 2025-04-12 verkar krocka. 12:e april är baserat på kalendern, inte CK Distanssidan.
ckdistans.wordpress.com
Genom Åtvidaberg (första kontrollen) går spåret på väg 35, som kan vara rätt trafikerad men är cyklingsbar. Det finns också mer cykelvänliga alternativ parallellt med vägen![]()
Norrköping, Östergötland
Säsongen 2025 En utökad brevetserie med startpunkt i Norrköping, på banor som delvis har finslipats sedan premiären 2023. Banorna är förhållandevis snabba, med relativt få kontroller, få extrakilom…ckdistans.wordpress.com
Det är Smålandsutflykten som går. Det enda fel jag hittat är att det även går 12:e april, inte 5:e som sidan säger.
Vi blir nog några till, har helt enkelt inte fått tummen ur och anmält oss än.Jag fick svar att arrangören också tänker cykla så vi blir minst två. Jag kör kvasten som vanligt men hoppas jag klarar mig på lite snabbare tid än tidigare årspremiärer. Förra året tog det 9:59 med kramp sista 110km och en lång sittande matpaus i Ringarum. Cyklade även rundan solo hösten 23 på 8:02 efter att ha cyklat från Linköping till starten på grund av inställt tåg. Det slår jag nog inte den här gången men nånstans mellan de två resultaten får bli målsättningen.