jingleyschmidt's Not-So-Adventurous Adventures

Det känns mer läge att kolla minimal insert på stolpen.

Kapat styret till rimlig bredd?
Sen kanske fixa styre så du får neutralt drop från sadel till handtag och till sist ev kortare stam

Nae men jag tycker bara jag sitter för framåtlutad liksom samt styret och bredden (kapade dock till 720mm). Sen tycker jag aldrig att jag får till någon bra position på sadeln. Det är iofs ett återkommande problem nu för tiden. Blivit så jävla känslig! Snudd på att jag tycker den skönaste cykeln är Biltema-damcykeln. :P

Sen blir jag så trött på att jag har så kort minne! Jag har ju för fan ägt en helstel 29er en gång (Sonder Frontier) och den använde jag inte mycket innan jag sålde. Varför trodde jag att jag på något magiskt sätt skulle älska det nu? :P Ah gudars...

Fan alltså, jag börjar känna att det var ett otroligt förhastat beslut att köpa Kona-cykeln. Jag var lite desperat och trodde jag behövde något nytt och helt annat för att komma igång, men det var definitivt inte en rätt. Jag är osäker på om jag kommer hitta någon körglädje med den här cykeln överhuvudtaget. Inget fel på cykeln i sig, det är bara jag som är hopplös.

Hur mycket skulle jag kunna få om jag försökte sälja den måntro? Den är fan knappt cyklad på.

Tillbaka
Topp