Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte vad något av det här betyder! ;PDet känns mer läge att kolla minimal insert på stolpen.
Kapat styret till rimlig bredd?
Sen kanske fixa styre så du får neutralt drop från sadel till handtag och till sist ev kortare stam
Haha mm, tror dock den personen avser köpa single speed-varianten! :DHär har du ju en som kan tänka sig 1 miljon ;)
![]()
Köpes: Kona Unit 2024 Large
Söker en Kona Unit årsmodell 2024 i stolek Large. Hör av dig om du eller någon du känner harhappyride.se
Värt att göra av sig till honom ändå kanske? Din ser ut att vara enkel att göra om till single speed.Haha mm, tror dock den personen avser köpa single speed-varianten! :D
Tyvärr inga roliga uppdateringar. Haft en del fysiska problem (lika så psykiska) och ah, det är fortsatt tungt!
Upptäckte härom tidigare i veckan att en eker gått av från nippeln på framhjulet. Lite störigt. Gick till en cykelmek och kollade om han kunde sätta dit ny nippel och eker. Lämnade in cykeln. En timme senare ringer han och säger att fler ekrar bara smällde när han skulle ta ur luften och ta av hjulet. Han kände inte att han kunde göra något åt det.
Nu står jag lite i valet och kvalet vad jag ska göra med min cykel. Jag älskar den, men den är så eftersatt nu. Jag skulle behöva köpa nya delar, nytt framhjul och göra en renovering. Frågan är bara vad jag orkar styra med. Någon annan skulle ju behöva göra jobbet liksom.
Jag antar att jag behöver ett nytt framhjul. Jag skulle vilja göra om drivlinan till 1x istället med lämplig utväxling också. Är så less på 2x11 och allt skit. Enda gången jag är på lilla klingan är för att använda den lättaste växeln i någon jobbig backe, men that's it. Känns overkill för min typ av cykling att ha ett så brett spann, även om GRX är kanon. Så ah, det kommer ju bli en kostnad + hjul + arbete och gud vet vad dom skulle kunna hitta som är fel på den här cykeln. Snart smäller väl bakhjulet också. :P Här är ju nuvarande cykel där jag inte ändrat några delar direkt: https://vitusbikes.com/products/vitus-substance-vrs-1-adventure-road-bike
Jag är TYP mer benägen att bara köpa en ny cykel. Var nere på XXL och testade en White GX Comp, en budgetcykel för 8500 typ, som en slags kompromiss. Den var väl helt OK, men jag känner mig lite bortskämd efter att ha kört min Vitus, så jag vetefan. Orkar man gå tillbaka till mekaniska skivbromsar ens? Bara en sån detalj gör mig nojig. :D Här är XXL-cykeln jag provade i storlek Medium (stort nog): https://www.xxl.se/white-gx-comp-misty-green-gravelcykel-gruscykel-unisex-gron/p/1267014_1_Style
Men jag vill fan inte använda den här ruttna damcykeln jag behöver använda nu i alla fall. Det är ju döden.
Bor i Norrköping! Och ja, det var fel version på VRS. Jag har VRS-2: https://vitusbikes.com/products/vitus-substance-vrs-2-adventure-road-bikeVar är det nu du bor? Någon här borde kunna fixa hojen åt dig gratis.
Kanske även göra av med de överblivna hojarna för en bra slant åt dig
Edit. Länkad vitus är 1x?