Laan84
Aktiv medlem
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
USA råkade skicka sitt J18?Stian Solberg - USA. 5 - 5
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
USA råkade skicka sitt J18?Stian Solberg - USA. 5 - 5
3-02-0 mot Lettland just nu![]()
Det bästa dom kan ställa upp med mot en välskolad pojkspoling från Färjestad.USA råkade skicka sitt J18?
Det var ju färsk rapport, ingen spådom
Årets värsta klickbait hittills.....
vad var det jag sa!Det tror jag inte. Inte efter ett år i Allsvenskan.
Däremot så har ju hemvändarna haft mer generösa bud från andra klubbar, men ändå valt Brynäs.
Å nästa år kommer Bäckstöm också.(rumint)
Vem är Bäckström?vad var det jag sa!
Det är väl han i GW's polisromaner?Vem är Bäckström?
Fattar nuDet är väl han i GW's polisromaner?
Robert Hägg klar också![]()
Gnäller var ordet.....VM syftar du på?
Inte Brynäs hoppas jag???
Jo, f-n, Brynäs.
Han passar mycket illa in i min bild av Brynäs. Trodde inte Brynäs ville ha spelare som kan spela hårt/fysiskt och inte gnäller/gråter konstant inför domarna?
En väldigt bra värvning tyvärr.Hägg är inte en kille som viker sig när det hettar till.
Håller tummarna för ett sent erbjudande från Schweiz och att det finns klausul för att kunna bryta kontraktet.Fint att att han valde det sportsliga framför Färjestads sedelbuntar. Gillar såna spelare![]()
Sant är nog dock att vill Wallin(styrelsen) ha någon så finns det pengar.Håller tummarna för ett sent erbjudande från Schweiz och att det finns klausul för att kunna bryta kontraktet.
Tror knappast att Brynäs har lägre lönebudget än Färjestad, i så fall är det mygel med siffrorna på hög nivå.
Han vill vinnaDet har vrit väldigt tydligt att pundarn valde annan förening av annat skäl![]()
Varför har du ett komma i slutet av 2a meningen, nu misstänker jag att du har dubbla konton och också är KoltrastenHan vill vinna
Då hjälper det inte hur stor sedelbunt Färjestad än viftar med. Bitterheten över det är stor, ser jag![]()
Vem är Bäckström?
Nog för att jag är tankspridd men det är väl inte första april idag?![]()
Det ligger nog en del sanning i det men har hört att han är tveksam pga slemgubbarna. Därför han vill starta lugnt och se om dom klär av honom med blicken, det som knäckte stackars ClaraNog för att jag är tankspridd men det är väl inte första april idag?
Bäckström är av nationellt intresse, Brynäs vill göra honom till idrottsinvalid, någon borde sätta stopp.Det ligger nog en del sanning i det men har hört att han är tveksam pga slemgubbarna. Därför han vill starta lugnt och se om dom klär av honom med blicken, det som knäckte stackars Clara![]()
Jäkla snyfthistoriaVore ju fantastiskt om hans dröm får gå i uppfyllelse
![]()
Nicklas Bäckström om rekorden, familjen och drömmen att avsluta i Brynäs: ”Det är tanken”
Nicklas Bäckström viker inte från det han tidigare sagt. Han vill tillbaka till Brynäs. Men han är inte helt säker på…www.gd.se
Mest hybris/invånare?
Mest amfetamin i avloppsvattnetMest hybris/invånare?
Är ju nästan lika stor skräll som om Solnatattarna gått upp i shlskräller ”lite”……
Äh. Var ju väntat. De har ju ställt en HV spelare mellan stolparna ju. Vad kan gå fel liksom.skräller ”lite”……