[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld

Screenshot_20250515_184212_Chrome.webp

Robert Hägg klar också 👍

VM syftar du på?

Inte Brynäs hoppas jag???

Jo, f-n, Brynäs.

Han passar mycket illa in i min bild av Brynäs. Trodde inte Brynäs ville ha spelare som kan spela hårt/fysiskt och inte gnäller/gråter konstant inför domarna?

En väldigt bra värvning tyvärr. :cry: Hägg är inte en kille som viker sig när det hettar till.

Usch

Senast ändrad:
VM syftar du på?

Inte Brynäs hoppas jag???

Jo, f-n, Brynäs.

Han passar mycket illa in i min bild av Brynäs. Trodde inte Brynäs ville ha spelare som kan spela hårt/fysiskt och inte gnäller/gråter konstant inför domarna?

En väldigt bra värvning tyvärr. :cry: Hägg är inte en kille som viker sig när det hettar till.
Gnäller var ordet.....🤷

Fint att att han valde det sportsliga framför Färjestads sedelbuntar. Gillar såna spelare 😍
Håller tummarna för ett sent erbjudande från Schweiz och att det finns klausul för att kunna bryta kontraktet.

Tror knappast att Brynäs har lägre lönebudget än Färjestad, i så fall är det mygel med siffrorna på hög nivå.

Håller tummarna för ett sent erbjudande från Schweiz och att det finns klausul för att kunna bryta kontraktet.

Tror knappast att Brynäs har lägre lönebudget än Färjestad, i så fall är det mygel med siffrorna på hög nivå.
Sant är nog dock att vill Wallin(styrelsen) ha någon så finns det pengar.
Det har varit väldigt tydligt att pundarn valde annan förening av annat skäl 🤷

Senast ändrad:
Det ligger nog en del sanning i det men har hört att han är tveksam pga slemgubbarna. Därför han vill starta lugnt och se om dom klär av honom med blicken, det som knäckte stackars Clara 🤷
Bäckström är av nationellt intresse, Brynäs vill göra honom till idrottsinvalid, någon borde sätta stopp. :cry:

Grym värvning om han blir redo att spela förstås.
37 år o ska försöka få kroppen hel kanske till efter jul. Känns inte som det funkar i SHL längre.

Blir det semifinal 1 eller semifinal 2 för Sverige om de vinner mot Tjeckien? Antar att det är lördagens kvällsmatch?

Kan inte mycket om hockey men såg att Kanada hade Crosby med, är inte han en superstjärna? Hade de alltså ett riktigt lag med bra NHL-spelare med till detta VM och åkte ut mot DANMARK?! :D

Tillbaka
Topp