Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oh no! When cycling in Sweden you are the CyklistCYCLIST, för bövelen! ;)
The Cyklist? Den enda i landet?Oh no! When cycling in Sweden you are the Cyklist![]()
Den hade jag köpt eftersom jag inte har cyklat tempot pau reek-teeht. Men med SVERIGETEMPOT på ryggen och Length of Sweden på bröstet hade man sluppit sär skrivning en. Just sayin ;)Eller Sverigetempot Internetcyklist ?
Svärjetempot-vän med en ylande varg mot natthimlen.Mörk Tshirt, sen läderväst med "Sverigetempot InternetCyklist" i gotiska eldbokstäver på ryggen (halvcirkel) !
Eftersom vi vill erbjuda deltagarna en så demokratiskt låg deltagaravgift som möjligt, kommer vi skapa en supporterklubb med tröja, strumpor och emaljmugg med en genuint handmålad Sverigekarta. Lotterier med lyxiga lotter och enkla vinster sista fredagen varje månad. Välkommen!Ja det vore väl bra med ett alternativ för er också.
Tanken var att vi som inte har möjlighet att faktiskt cykla loppet ändå kunde stödja arrangemanget.
Det är 28:e som gäller är bäst att säga. Först fick vi sen 21:a serverade men bad om framflyttning till den 28:e. De är smarta, rappa och tillmötesgående men ibland glömmer även den bäste att ändra på båda ställena.Ja, klart otysk ordning. Och pre-order "open until" 21a eller 28e maj? Står olika på olika sidor.
Tycker tröjan är snygg så mätt och beställt var det här.
Jaha där ser man, jag var långt efter era idéer. Lycka till!Eftersom vi vill erbjuda deltagarna en så demokratiskt låg deltagaravgift som möjligt, kommer vi skapa en supporterklubb med tröja, strumpor och emaljmugg med en genuint handmålad Sverigekarta. Lotterier med lyxiga lotter och enkla vinster sista fredagen varje månad. Välkommen!
Har aldrig hört talas om ledartröjor på icke-etapplopp.Kommer det finnas en ledartröja också?![]()
![]()
Ja, jo en vinnar/rekordtröja kanske är bättre.Har aldrig hört talas om ledartröjor på icke-etapplopp.
Mer i stil med regnbågströjan alltså? Får bäras av senaste "segraren" till dess nästa upplaga går av stapeln. Tja, ...Ja, jo en vinnar/rekordtröja kanske är bättre.
Skämt åsido, jag vet att det ska vara ett avslappnat trevligt motionslopp.Tröjan är snygg för övrigt.
![]()
Tänker du fysiskt tröjbyte mellan deltagarna? Skulle kunna bli besvärligt om 160 cm kort cyklist ska byta med 200 cm lång cyklist.Jag tycker att @Petert följer efter ledaren och ifall det blir skifte i täten säkerställer att det sker ett tröjbyte, självklart i farten.
Men det är ju bara lite platt där längst ner..Har ju ändå luft kvar i hälften av hjulen ???
Du menar att hen får vända hjulet? :pMen det är ju bara lite platt där längst ner..
Du menar att hen får vända hjulet? :p
Vafalls, bara 2 punkor. Jag fick ju 4 och fick INTE vara med i tidningen!
Rykande färsk från budfirman! Visa bilaga 777669
En omgång i tvättmaskinen sedan redo för blygskryt
Klart de inte vill ha med en over achiever!Vafalls, bara 2 punkor. Jag fick ju 4 och fick INTE vara med i tidningen!
Visa bilaga 778030
Jag fick dock min tröja i guld idag. Vilket var en tröst.
Visa bilaga 778032
Vafalls, bara 2 punkor. Jag fick ju 4 och fick INTE vara med i tidningen!
Visa bilaga 778030
Jag fick dock min tröja i guld idag. Vilket var en tröst.
Visa bilaga 778032
Guld om man vann det mindre prestigefyllda punkaprisetFick jag röd för att jag var långsam?
Guld om man vann det mindre prestigefyllda punkapriset
Eller så var det så att jag fick ett mejl om att röd tråd var slut. Så jag fick välja på att vänta en månad. Eller välja på tillgängliga färger. Så det blev en guldtröja…
I normala fall skulle väl "använd en gång" vara en rimlig garanti för att den är fräsch. När det kommer från folk som kör turer på hundratals mil börjar man ju dock fundera på hur "svettmarinerad" den är.Jag köpte en storlek L i jersey, och byter gärna till storlek M om någon känner att det skulle kunna passa? Använd en gång, så i nyskick :).