Sverigetempot 2024

Sverigetempot 2024
Eller Sverigetempot Internetcyklist ?
Den hade jag köpt eftersom jag inte har cyklat tempot pau reek-teeht. Men med SVERIGETEMPOT på ryggen och Length of Sweden på bröstet hade man sluppit sär skrivning en. Just sayin ;)
(Och sorry… men ibland kan jag bara inte låta bli, hoppas att ni kan förlåta mig för kritiken… ;) )

Sverigetempot 2024
Mörk Tshirt, sen läderväst med "Sverigetempot InternetCyklist" i gotiska eldbokstäver på ryggen (halvcirkel) !
Svärjetempot-vän med en ylande varg mot natthimlen.

Untitled design.webp

Sverigetempot 2024
Ja det vore väl bra med ett alternativ för er också.

Tanken var att vi som inte har möjlighet att faktiskt cykla loppet ändå kunde stödja arrangemanget.
Eftersom vi vill erbjuda deltagarna en så demokratiskt låg deltagaravgift som möjligt, kommer vi skapa en supporterklubb med tröja, strumpor och emaljmugg med en genuint handmålad Sverigekarta. Lotterier med lyxiga lotter och enkla vinster sista fredagen varje månad. Välkommen!

Sverigetempot 2024
Ja, klart otysk ordning. Och pre-order "open until" 21a eller 28e maj? Står olika på olika sidor.

Tycker tröjan är snygg så mätt och beställt var det här.
Det är 28:e som gäller är bäst att säga. Först fick vi sen 21:a serverade men bad om framflyttning till den 28:e. De är smarta, rappa och tillmötesgående men ibland glömmer även den bäste att ändra på båda ställena.

Senast ändrad:
Sverigetempot 2024
Eftersom vi vill erbjuda deltagarna en så demokratiskt låg deltagaravgift som möjligt, kommer vi skapa en supporterklubb med tröja, strumpor och emaljmugg med en genuint handmålad Sverigekarta. Lotterier med lyxiga lotter och enkla vinster sista fredagen varje månad. Välkommen!
Jaha där ser man, jag var långt efter era idéer. Lycka till!

Sverigetempot 2024
Jag vill ha en tröja för oss som är ganska exakt 24 timmar efter rekordtiden.
Det får gärna vara särskrivet: Sverige tempot rekord tid plus tjugo fyra timmar.

Sverigetempot 2024
Jag tycker att @Petert följer efter ledaren och ifall det blir skifte i täten säkerställer att det sker ett tröjbyte, självklart i farten.
Tänker du fysiskt tröjbyte mellan deltagarna? Skulle kunna bli besvärligt om 160 cm kort cyklist ska byta med 200 cm lång cyklist.

F.ö. ser jag vissa problem med olika starttider vad gäller tröjbytande.

Sverigetempot 2024
Fyllde 40 år igår 🥳

Hoppas det inte innebar att man fyllt surgubbe... Kommande inlägg är dock ett av dom kärvaste jag har skrivit. Misstolka inte, väldigt glad att någon lägger ner tid och energi för att anordna detta evenemang så tack @Petert 👍 Tänkte mer motivera varför jag inte beställer tröjan. Nu är det kanske bara glada tillrop men inte lika många tröjköpare som deltagare. Har kontakt med några till surgubbar som känner likadant.

1. Röd? Ser ut som att man har cyklat Danmark runt. Såg framför mig en tröja likt tidigare år. Men helt rätt att välja kvalité och priset avskräcker inte. "Buy once, cry once"...
1748230672147.webp

2. Tajmingen. Många evenemang har passerat sedan man stod vid momumentet i Smygehuk. Hoppas att nästa beställning har samma deadline men om 3 år; 28e maj 2028 så att man hinner få tröjan innan start.

3. Ta gärna fram en Sverigetempot-cykelkeps. Jag skulle köpa 2 st.

Sverigetempot 2024
Sverigetempot 2024
Jag köpte en storlek L i jersey, och byter gärna till storlek M om någon känner att det skulle kunna passa? Använd en gång, så i nyskick :).
I normala fall skulle väl "använd en gång" vara en rimlig garanti för att den är fräsch. När det kommer från folk som kör turer på hundratals mil börjar man ju dock fundera på hur "svettmarinerad" den är. 😉

Tillbaka
Topp