Dagens outfit - en inspotråd!

Oj, nu blev ju jag inspirerad - bjuder på dotterns outfit.

1752061375055.webp

Jag körde denna i påskas, men sen har den bara blivit liggande i garderoben. Notera flaskan 😉Visa bilaga 778460
(Hjälmen åkte på sen när vi rullade iväg såklart, men den sabbar bilden, den är svart😅.)

Jag saknar visserligen stilkänsla, men svart hjälm borde väl ha funkat? Svarta skor och svart cykel.

För mig är det roligaste med den här tråden att jag får se bilder av vissa som jag tidigare inte har sett någon bild av.

Jag saknar visserligen stilkänsla, men svart hjälm borde väl ha funkat? Svarta skor och svart cykel.

För mig är det roligaste med den här tråden att jag får se bilder av vissa som jag tidigare inte har sett någon bild av.
Ja tom de som inte finns 😚 Det var ett svar på medåkarens kommentar om hur färgglatt svartklädd jag var ... Nåt om att jobba på Fonus och en massa annat som jag inte tog till mig.

Det man kan ha åsikter om är ifall ryggskyddet verkligen ska sitta utanpå (klubb-)tröjan. Men tydligen sjukt oskönt att ha det innanför :LOL:
Förvisso oren stil det. Jag brukar ha ett "lvg"-mesh-linne underst för att kunna ha ett (likadant poc-)ryggskydd (utan bröst-platta) innanför mtb-jersyn, för stil men mest för att inte skyddet ska kunna fastna vid vurpor.
Edit: men POC-holmare från alla städer gillar ju att ha harnesket ytterst.

Senast ändrad:
Först fick jag intrycket att detta var en inspirationstråd för kvinnor gällande cykelkläder men sedan blev jag osäker.
Jag förstår. Jag tolkade den som att cyklister kan lägga upp vad dom tycker och gillar att ha på sig. Visste inte ens att man skulle kunna delas in i 20 undergrupper men nu är jag upplyst. Om jag bryr mig är en helt annan fråga.

Jag förstår. Jag tolkade den som att cyklister kan lägga upp vad dom tycker och gillar att ha på sig. Visste inte ens att man skulle kunna delas in i 20 undergrupper men nu är jag upplyst. Om jag bryr mig är en helt annan fråga.
Tycker det är bäst om det är en mode-tråd för alla cyklister och det var nog syftet från början, bara jag som är lite korkad. 🙂 (Till och med @Manurhin2 hänger ju här, bara en sådan sak.)

Senast ändrad:
Siroko har nu upp till 70% rea

Santini har också 40%

Båda har tröjor för runt 500-lappen eller så nu, bra kvalité osv.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp