Hans__L
Aktiv medlem
Dagens outfit - en inspotråd!
Oj, nu gör du mig osäker med. Jag borde nog cykla vidare...Först fick jag intrycket att detta var en inspirationstråd för kvinnor gällande cykelkläder men sedan blev jag osäker.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oj, nu gör du mig osäker med. Jag borde nog cykla vidare...Först fick jag intrycket att detta var en inspirationstråd för kvinnor gällande cykelkläder men sedan blev jag osäker.
Först-klassigt*3
Det man kan ha åsikter om är ifall ryggskyddet verkligen ska sitta utanpå (klubb-)tröjan. Men tydligen sjukt oskönt att ha det innanförFörst-klassigt*3
1: trådriktig stil, utmärkt färgmachningar/kontraster.
2: tjej i full enduro-fart
3: som tävlar.
![]()
Först fick jag intrycket att detta var en inspirationstråd för kvinnor gällande cykelkläder men sedan blev jag osäker.
Jag körde denna i påskas, men sen har den bara blivit liggande i garderoben. Notera flaskanVisa bilaga 778460
(Hjälmen åkte på sen när vi rullade iväg såklart, men den sabbar bilden, den är svart.)
Ja tom de som inte finnsJag saknar visserligen stilkänsla, men svart hjälm borde väl ha funkat? Svarta skor och svart cykel.
För mig är det roligaste med den här tråden att jag får se bilder av vissa som jag tidigare inte har sett någon bild av.
Förvisso oren stil det. Jag brukar ha ett "lvg"-mesh-linne underst för att kunna ha ett (likadant poc-)ryggskydd (utan bröst-platta) innanför mtb-jersyn, för stil men mest för att inte skyddet ska kunna fastna vid vurpor.Det man kan ha åsikter om är ifall ryggskyddet verkligen ska sitta utanpå (klubb-)tröjan. Men tydligen sjukt oskönt att ha det innanför![]()
Jag förstår. Jag tolkade den som att cyklister kan lägga upp vad dom tycker och gillar att ha på sig. Visste inte ens att man skulle kunna delas in i 20 undergrupper men nu är jag upplyst. Om jag bryr mig är en helt annan fråga.Först fick jag intrycket att detta var en inspirationstråd för kvinnor gällande cykelkläder men sedan blev jag osäker.
Tycker det är bäst om det är en mode-tråd för alla cyklister och det var nog syftet från början, bara jag som är lite korkad.Jag förstår. Jag tolkade den som att cyklister kan lägga upp vad dom tycker och gillar att ha på sig. Visste inte ens att man skulle kunna delas in i 20 undergrupper men nu är jag upplyst. Om jag bryr mig är en helt annan fråga.
https://happyride.se/forum/threads/cykla-stiligt-traden.3691682/ kanske?Fanns det inte en tråd för dem som ville vara snyggaste cyklisterna, utan att nödvändigtvis vara de snabbaste?
Dessa ligger överst på inköpslistan.
![]()
![]()
Visa bilaga 779778
Klassisk look ändå!