Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

IMG_5692.webp

Lindvallen veckan efter Vasaloppsveckan är väldigt folktom, man får i princip ha backen för sig själv.
Första semesterveckan blev det Isaberg, och sista veckan i Lindvallen då jag även cyklade Vasan för första gången i lördags.

Jag måste säga att Charter är favoriten, väldigt rolig, men då är jag också nybörjare på dh, då premiären var i Isaberg 😀
DSC_2815.webp

Jag har sett folk cykla norrut med varierande packvolym längs Kattegattleden hela sommaren trots att det 9 av 10 dagar blåser NV. Nästan ingen cyklar söderut. Sjävlspäkeri?
100% men mer träning inför vår 55 mils runda i maj 2026 som vi gör för att uppmärksamma organdonation då min son gick bort i en arbetsolycka i oktober 2023 och genom organdonation räddade livet på 5 personer - Ett välgörande ändamål som gör "lite" motvind enklare.

Nä, än så länge sitter det kvar lite skräp på den. Planerna smids för fullt exakt vad som kommer att hamna på den.
Nu ser jag sämre och sämre men jag tycker mig se cykelvärldens främsta logga på ramen🤔
Om du har köpt en snikmodell utan toppkomponenter är inte cykelns fel, Dummer 😉

Nu ser jag sämre och sämre men jag tycker mig se cykelvärldens främsta logga på ramen🤔
Om du har köpt en snikmodell utan toppkomponenter är inte cykelns fel, Dummer 😉
Köpte ramkit, så det satt ingenting på den. Skruvade dit som låg i lådorna.
Sen att jag hade skräp i lådorna är en annan sak!

Tillbaka
Topp