bekväm grop hejdå
Aktiv medlem
[OT] Texter på skyltar som INTE är roliga
såg de här häromdan
inte speciellt kul
ännu tråkigare var dessa:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
såg de här häromdan
Mellan Västra Stenby och Hagebyhöga?
Du har koll på dina stenarMellan Västra Stenby och Hagebyhöga?
Uppväxt fyra km därifrånDu har koll på dina stenar![]()
Ett stenkast därifrån!Uppväxt fyra km därifrån![]()
Du har underbara vägar här, många jag inte ens hunnit att testa. För många år sen hade jag en idé om att bo 7-14 dagar i trakten och bara åka omkring. Nu med hjälp av Mälartåg, Östgötapendeln har möjligheterna blivit än bättre.Uppväxt fyra km därifrån![]()
Ja,man kan åka många mil på småvägar mellan böljande sädesfält. Östgötaslätten är trevlig på sommaren,mindre trevlig på vinternDu har underbara vägar här, många jag inte ens hunnit att testa. För många år sen hade jag en idé om att bo 7-14 dagar i trakten och bara åka omkring. Nu med hjälp av Mälartåg, Östgötapendeln har möjligheterna blivit än bättre.
Men med tågen så når man ju även kusten, Vätterns bägge sidor och ner mot Tranås mm. 1h på tåg ut eller hem blir en fin kombo av vägar.Ja,man kan åka många mil på småvägar mellan böljande sädesfält. Östgötaslätten är trevlig på sommaren,mindre trevlig på vintern![]()
Men lövhalka?GC i Nyköping
Visa bilaga 800073
OS-sport 2032. Kom ihåg var du läste det först.När man trodde padeltrenden var förbi….Visa bilaga 802877
Kanske går att slå ihåp med rodd för en paddel-duathlon!?OS-sport 2032. Kom ihåg var du läste det först.