[Kalender] SSSM 2025 i Jädraås
Det var bara ett vänligt skämt riktat till onegear som är musiker/trummis/plåtbatterist mm.John Lindberg Trio?
Alltså, två musiker och en trummis.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var bara ett vänligt skämt riktat till onegear som är musiker/trummis/plåtbatterist mm.John Lindberg Trio?
Alltså, två musiker och en trummis.
Vet ni hur man ser att scenen står rakt?Tre musiker och en trummis.
Men John Lindberg Trio är ett lokalt band (ja, med bakgrund i Järbo alltså)Det var bara ett vänligt skämt riktat till onegear som är musiker/trummis/plåtbatterist mm.
Tar gärna rygg på dig, Hasse!Får gärna följa mina fula byxor. Det betyder dock inte att vi kommer dit vi ska.![]()
Fan, där rök min idé!!Om man kommer utklädd till Land Rovermannen borde man ha en bra chans på förstaplatsen i kostymtävlingen![]()
SSSM för folk utan lokalsinne. 20km vilsemöjligheter, trött, åsså öl på det.Tar gärna rygg på dig, Hasse!![]()
Ja det faktiskt fullbokat på Jaikvallen och herrgårń i helgen. Värsta Klondyke...
Nja JLT är liiite för stora för någon lokal i byn om man nu inte skulle ha nått tillfälligt utomhus... BenDover får duga som underhållning på lördagskvällenMen John Lindberg Trio är ett lokalt band (ja, med bakgrund i Järbo alltså)
så det kanske kunde passa?
Fast finns det någon scen eller annat ställe i Jädraås som passar John Lindberg Trio?
Haha ja då är det kört även 2026....Tänk om det blir Österbotten då?
Åtminstone en skåning med i år. Du får heja på honom. Han kör med det klassiska vinnarkonceptet: lånehoj man aldrig cyklat på innan, så han kan bli farlig!Grymt! Synd man missar detta . Men får hoppas någon mer söderbonede vinnerså man kan med nästa år!
Både jag och @onegear har cyklat om henne så hoppas inte för mycket på Kalifornienjacquie phelan hörde av sig. lite diffus frågeställning, men sonderade komma till sverige.
blir det kalifornien nästa år?
Ja men det är närmre iafEm ska tydligen vara i Danmark nästa år om det kan vara till hjälp.
Öva = dricka mer öl tills man låter dansk?Ja men det är närmre iafsen är min danska inte så värst bra , men får ju öva på den med isåfall
Ja precis så!Öva = dricka mer öl tills man låter dansk?
Har man spd eller liknande pedal kan man ju dra med det hela benet och låta det trasiga bara åka med utan belastning...Singel speed är väl när du trampar med bara ett ben?
Ja nu är det verkligen dags att komma igång med ss-hösten. Förhoppningsvis i helgen för mig.Visa bilaga 791593
Sådär, årets första SS-pass avklarat. Jag är redo för SM!
Vad blir det för hoj nudå?Ja nu är det verkligen dags att komma igång med ss-hösten. Förhoppningsvis i helgen för mig.
Kan man skaffa SS-kropp så detsamma gäller för den?Det är ju rätt skönt med min SS ändå. Med mekaniska skivbromsar och utan växlar är det inte mycket som kan degenerera över tiden.. och inget dämperi som kräver service heller.
Kan man skaffa SS-kropp så detsamma gäller för den?![]()
Puh, dit har jag ju flera månader kvar!Det är den man har innan 40!
Höger för mesgubbar
Härda pannben och knän...Noobfråga:
Kan jag träna på nåt särskilt innan förutom att hinka bärs![]()
Hmmm, knänHärda pannben och knän...
Ni övar väl kvällen före?Hmmm, knän
Är det mkt gubbsex? Jag har gubbsällskap när jag kommer![]()