Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1Det regnade när jag klädde på mig men hade slutat när jag väl skulle börja cykla....
Körde i kort-kort, vilket var perfekt. Skall vara klar himmel, solsken och 21 grader vid hemfärd.Hade på tok för mycket kläder på mig det blev blött ändå.
Hemfärden lär bli kort-kort :)+1
Perfekt timead start. Monterade ändå på skärmar för att skydda mot däcksprutet. Solen började skina halvvägs.
Körde i kort-kort, vilket var perfekt. Skall vara klar himmel, solsken och 21 grader vid hemfärd.
Det där är _typ_ rocka sockarTyckte väl att cykeln drog lite till höger i morse. Sen måste jag fixa en ny egolapp. Den gamla pajade för snart två år sen i närkontakt med flygeln på en bil…
Visa bilaga 791391
Sammanfattningen är alltså:Det är inte ”dina” cykelbanor utan lika mycket mina! Orkar inte läsa en wall of text men gissar att du var en av alla surströmmingar![]()
Sammanfattningen är alltså:
Person cyklar på fel sida vägen för det är jobbigt att åka över den.
Andra tycker det är fel och luftar det.
Person tycker det är fel att andra luftar det.
Person beskriver detta på ett forum.
Person får inte medhåll
Person blir irriterad att andra inte tycker person gör rätt när person gör fel.
+1 (minus medvind)Väldigt mycket trevligare väder nu än i morse. Varmt, soligt, medvind, kortkort!
Följer!Nya cykeln är som en blixt i pendlingen. Hatbacken Torsgatan upp från Norra bantorget gick plötsligt i över 20 knyck.
Måste bara fixa till något sätt att transportera datorn på, hatar rycksäck när jag cyklar.
Håller med om blöta skoinvändningen. Mina stank dessutom sur huggorm efter att ha torkat för långsamt i flera omgångar. Försöker rädda dem nu med ett bad i ättikspritscoktail…+1 (minus medvind)
Fast onajs att stoppa ner fötterna i blöta skor.
Jag har kört min dator i neopren fodral ovanpå ombyte, ovanpå ett Pizza-rack i ett år utan några problem. Pendlar Årstaviken norra så ganska klumpigt ändå och peppar peppar än så länge inget problemFöljer!
Du har inte träffat på honom? Du har ju cyklat samma sträckor i århundranden, ungefär. Mina vibbar säger att det inte lär ge något att stanna diskutera frågan.Jobbigt med psykfall på cb som inte är mottagliga för vård. Men dom ska ju ut i samhället bland oss andra och inte vara inlåsta på institution, då blir det sådär. Värre och farligare är det väl med alla (många många gissar jag) drograttfyllerister.
på båda sidor om örbyleden omkring Stureby...Jomen för hundra år sen var både Beckis och Långbro i fin form. Sen vet jag ju inte heller exakta lokalen (men hajar att säpo måste operera lite varstans, men anonymt s.a.s.) men söderort nånstans?
Så här har jag löst det idag. En Carradice Nelson Longflap med en Bagman expedition Saddle Bag support.Följer!
Så här ser den ut med dator, kontorskläder, hygienartiklar, glasögonfodral, matlåda och lite allmänt jox som mus, hörlurar, osv.Vad för stolpe var det du knäckte?
Får man plats med dator, kontorskläder, extra cykelklädsel (typ extra underställströja+handskar) samt lite smått och gott?
carradice.co.uk
Ruggigt nära då…på båda sidor om örbyleden omkring Stureby...
Britt har namnsdag 7:e oktober, så det här är inte Brittsommar.Är det Summer of Brit eller Native American Summer som är här? Skönt cykelväder är det i alla fall!
Tvätta cykelskor låter ju fantastiskt, hur gör du med klossarna?Kortkort, racer och nytvättade cykelskor som stått i skotorken hela natten.
Klossarna satt kvar. Det var handtvätt som gällde. Först gnuggade jag med ganska koncentrerad såplösning, sen sköljde jag ur ordentligt. Sen typ en halv deciliter ättiksprit i varje sko och ställde dem i botten på en hink och fyllde upp med vatten så det täckte och lät stå några timmar. Slutligen skottork nästan hela natten. Det mesta av den sura odören försvann…Tvätta cykelskor låter ju fantastiskt, hur gör du med klossarna?
Känner mig oerhört träffad på alla punkter.Bikt:
Jag erkänner att morgonpigga personer nästan alltid stört mig. Det är något obehagligt präktigt över deras attityd. De hoppar i säng i god tid som en tråkig svärmorsdröm och är på jobbigt tidigt för att omedelbart stressa folk genom att skicka iväg en massa jobbiga email (vissa morgonpigga gillar tyvärr även att ringa folk tidigt, borde klassas som övervåld).
Morgonpigga personer är dessutom nästan alltid superstrikta på att sticka iväg irriterande tidigt från jobbet vid en viss tid och nästan ingenting kan då stoppa dem.
Chefen verkar åtminstone uppskatta att jag inte ränner iväg hem så tidigt som motvikt eller annars har han bara vant sig att jag är en slö jäkel på morgonen. LoL
Skönt då är man inte ensam då...Känner mig oerhört träffad på alla punkter.Brukar dock schemalägga alla mejl så att de skickas 08:00.