Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja du ser, helt orimligt! Det måste ju vara nån cyberattack. Ryssen kanske? Får se om det rättar till sig till imorgon!Jag får sämre konditionVisa bilaga 793099
Jag tyckte min klocka gick lite snabbare i dag under passet än den brukar. Kan man skylla det också på ryssen?Ja du ser, helt orimligt! Det måste ju vara nån cyberattack. Ryssen kanske? Får se om det rättar till sig till imorgon!
Det måste ju vara dom!Jag tyckte min klocka gick lite snabbare i dag under passet än den brukar. Kan man skylla det också på ryssen?![]()
Så nu ska man känna tacksamhet över bibehållen?Körde en stenhård runda på 1tim och 35 minuter förur, nu sjönk mitt vo2max och kondition ytterligare. Tyckte inte det gick så illa men enligt garmin blir jag sämre ju mer jag tränar![]()
Överträning?Körde en stenhård runda på 1tim och 35 minuter förur, nu sjönk mitt vo2max och kondition ytterligare. Tyckte inte det gick så illa men enligt garmin blir jag sämre ju mer jag tränar![]()
Hoppas inte det. Har ett hårt lopp att cykla på lördag, då måste jag vara i formÖverträning?
Körde en stenhård runda på 1tim och 35 minuter förur, nu sjönk mitt vo2max och kondition ytterligare. Tyckte inte det gick så illa men enligt garmin blir jag sämre ju mer jag tränar![]()
Nej, det är nu man ska inse att Garmins analyser ofta är skumma.Så nu ska man känna tacksamhet över bibehållen?![]()
Har du inte funderat på att skaffa en trapplift?Soffan idag efter gymmet igår. Första gympasset sen i våras. Hoppas kunna ta mig upp till sovrummetannars blir jag kvar i soffan….
Det kan vara en långsiktig lösning
Tycker jag! Det är underbart, garaget blir uppvärmt och cyklingen blir av oavsett tid och väder. Inga hundar, hästar barn och alpackor som stör heller och du kan köra helt svartklädd utan antydan till reflex eller lampaPyramidintervaller, inomhus på gymmet, ska köpa en trainer att ha i garaget.
Morot alltsåCa. 1h cykling + 1h löpning. Löpningen tog hårt på låren i dag också. Jag hade bra draghjälp under löpningen av en lång, smal blondin i sina bästa år, så jag var bara tvungen att försöka hänga i.![]()
De räknar ju i tum och fot... Jänkarna... Din ser ut att ha fått joule istället för watt?1.20h med gruscykeln på asfalt runt Drevviken i periodvis lätt regn. 18 min z4. Några hårda stötar 20-45 sekunder, samt z2 60 min.
Garmin gav mig en fint FTP-värde som blott var 2 watt under mitt bästa värde. Trotts detta var träningspasset inte produktivt enligt Garmin...
Garmin och jag är inte bästa kompisar just nu. Kanske dags att köra den i brödrosten eller cemetblandaren...
Visa bilaga 794132
Japp, jag föredrar det framför piska.Morot alltså![]()
Grattis till PB! Med tanke på din hårda träning blir jag naturligtvis nyfiken på dina resultat på 30 och 45 minuter?Morötter kan jag fixa själv...
50 minuter zwift, personbästa på 30 och 45 minuter. Fortfarande fokus på låg aerobisk aktivitet. 843/1481/1905![]()
Verkligen inget att skryta med! 232 och 222! Men ökningen från förra året är rätt bra (har bara tränat ordentligt ett år ungefär).Grattis till PB! Med tanke på din hårda träning blir jag naturligtvis nyfiken på dina resultat på 30 och 45 minuter?
Jag glädjer mig med dig! Kul att det går framåt. Misstänker att du ser att med kontunitet i träningen, kommer resultaten.Verkligen inget att skryta med! 232 och 222! Men ökningen från förra året är rätt bra (har bara tränat ordentligt ett år ungefär).
Grattis! Vad har du för metod? Morot eller piska?Visa bilaga 794265
Jo man tackar!
Full gas i alla korta uppförsbackar. Det gillar GarminGrattis! Vad har du för metod? Morot eller piska?
Nu har jag köpt en trainer. Bara testat så att allt funkade, köpte begagnad, och allting funkade som det skulle, blir ett första riktigt pass imorgon troligen.Tycker jag! Det är underbart, garaget blir uppvärmt och cyklingen blir av oavsett tid och väder. Inga hundar, hästar barn och alpackor som stör heller och du kan köra helt svartklädd utan antydan till reflex eller lampa![]()